شناسهٔ خبر: 53135394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

کشتی اماراتی در آب‌های عسلویه غرق شد/نجات ۲۹ سرنشین کشتی غرق شده اماراتی

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند کشتی اماراتی در ۳۰ مایلی عسلویه غرق شد.

صاحب‌خبر -

خسروی گفت: بامداد امروز یک فروند کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه  حوالی سکو‌های پارس جنوبی براثر طوفانی شدن خلیج فارس دچار مشکل شد و ساعتی پیش غرق شد و عملیات جست و جو برای ۳۰ خدمه این شناور آغاز شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:  از سمت عسلویه غیر از شناور ناجی ۲ یدک‌کش نیز به محل وقوع حادثه اعزام شدند که به دلیل شرایط نامساعد جوی و شدت باد پیش از رسیدن آنها کشتی اماراتی غرق شد.

 

 

غرق شدن کشتی اماراتی حامل خودرو

به گفته وی اکنون شناور ناجی ۱۸ در مسیر رسیدن به کشتی غرق شده است تا نسبت به نجات سرنشینان اقدام کند.

خسروی می گوید با توجه به اینکه ۳۰ سرنشین کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب هستند در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست بالگرد به دستگاه‌های ذیربط از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است.

غرق شدن کشتی اماراتی حامل خودرو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از ۳۰ سرنشین کشتی غرق شده تجاری اماراتی در ۳۰ مایلی عسلویه ۲۹خدمه تاکنون نجات یافتند.

او گفت: عملیات امداد و نجات برای یافتن یک خدمه دیگر همچنان دارد.

هواشناسی سرعت وزش باد را بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرده است و وزش باد شدید از دیروز باعث طوفانی شدن خلیج فارس شده و هواشناسی در این باره هشدار قرمز داده است.

 سایر اطلاعات تکمیلی در این زمینه بزودی اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.

<div id="video-display-embed-code_15792140"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8089753/15792140?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما