شناسهٔ خبر: 53122590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان افزایش تعهد به دنبال دارد

زینب شهریاری

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان یک ضرورت است که موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه ٢٥ اسفند در سفر به اقلید فارس در مراسم جشن ستارگان ایران قوی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان، گفت: باید معلمان را بخاطر تربیت دانش آموزان صالح تکریم کرد و دانش آموزان نیز هیچ گاه نباید محبت‌های دلسوزانه معلمان خود را از یاد ببرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان به سبب تلاشی که برای تحصیل و علم آموزی می‌کنند باید مورد توجه قرار گیرند.

احمدی لاشکی گفت: به دنبال محقق ساختن تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین هستیم تا دانش اموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

او خاطرنشان کرد: فراتر از شعار باید به سند تحول بنیادین اهمیت دهیم به طوری که تمام فعالیت های آموزشی و تربیتی  ما بر مبنای سند تحول بنیادین انجام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  دانش آموزان نباید هیچ گاه هویت ایرانی اسلامی خود را گم کنند و هدفشان خدمت به کشور خودمان باشد، جایی که در آن تحصیل کرده‌اند و بزرگ شده‌اند.

احمدی لاشکی خطاب به دانش‌آموزان نخبه اقلیدی گفت: از خودبیگانگی و الیناسیون از معضلاتی است که دانش اموزان وقتی به دانشگاه وارد و با آن مواجه می شوند و از شما انتظار است شهر و دیار خود را فراموش نکنید.

انتهای پیام

نظر شما