شناسهٔ خبر: 53101172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تحصیل در انگلیس و مراحل آن: شرکت دیجی ویزا

صاحب‌خبر -

کشور انگلستان یکی از کشور هایی است که از کشور های دیگر مهاجران زیادی می پذیرد و افراد زیادی اقدام به تحصیل در انگلستان می نمایند تا بتوانند از آموزش عالی و با کفیت برخوردار شوند. انگلستان دارای محبوبیت بالایی برای محصلان بوده و از کشور ما نیز افراد زیادی به این کشور مهاجرت می نمایند تا تحصیلات خود را در این کشور داشته باشند و حتی بعد از آن اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

سیستم آموزشی برای تحصیل در انگلیس

سیستم آموزشی برای کشور های بریتانیا متفاوت از سایر کشور ها می باشد . تحصیل در انگلیس برای افراد به صورت تحصیل در مدارس دولتی و یا مدارس خصوصی و یا تحصیل در منزل می باشد که فرد با توجه به شرایط خود می تواند به تحصیل در انگلیس بپردازد. نظام آموزشی در انگلیس دارای برتری نسبت به بسیاری از کشور ها بوده و همین موجب تحصیل در انگلیس شده است. به منظور تحصیل در این کشور برای مقطع پیش دبستانی نیاز به 3 تا 5 سال آموزش خواهد بود همچنین برای دبستان از 5 تا 11 سال و در مقطع دبیرستان از 11 تا 16 سال و همچنین برای آموزش پیشرفته از 16 تا 18 سال و در مقطع آموزش عالی بعد از 18 سال می باشد.

در مقاطع دانشگاهی تحصیل در انگلیس ، مقطع لیسانس شامل 3 سال و فوق لیسانس 1 تا 2 سال و در مقطع دکتری 3 تا 4 سال زمان نیاز است. در انگلستان کیفیت تحصیل بسیار بالا بوده و از تکنیک های ویژه برای تدریس استفاده می شود و برای این تحصیل تحقیقات زیادی انجام شده  است. امکانات بالای مراکز تحصیلی از مهم ترین موارد در تحصیل است و تحصیل در انگلیس با بهترین خدمات و پشتیبانی صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پذیرش برای تحصیل در انگلستان و سایر کشور ها با کارشناسان ما در موسسه ی بین المللی راد تماس حاصل فرمایید.  این مجموعه مشاوره های لازم را در این زمینه به صورت کامل و همه جانبه ارائه می کند.

هزینه ی تحصیل در انگلیس

درمورد هزینه ی تحصیل در انگلیس باید بگوییم که این هزینه ها شامل مسکن، پوشاک، خوراک، حمل و نقل و... بود و در هر یک از شهر ها می تواند این هزینه به شکل متفاوتی باشد. همچنین کیفیت زندگی نیز در هزینه ها موثر است. دانشجویانی که دارای ویزای تحصیلی هستند اجازه ی کار در زمان تحصیل را دارند. به طور کلی ، کار در زمان تحصیل در انگلستان 20 ساعت در هفته می باشد. برای کار کردن در این کشور شغل های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به مهارت های خود می توانند شغل مناسبی را داشته باشند.

تحصیل در انگلیس با همراه

یکی از مهم ترین موارد برای مهاجرت های تحصیلی داشتن همراه است. در این بخش از مقاله به بررسی همراه دانشجویان و محصلان می پردازیم. با توجه به آن چه که در بخش تعریف بین المللی داریم، همراه شامل همسر و نیز فرزندان زیر 18 سال می باشد. همراهان پس از گذشت چند ماه می توانند به انگلستان مهاجرت نمایند. برای مهاجرت همراهان محصلان، شرایطی وجود دارد تا بتوانند به کشر مقصد مهاجرت نمایند که شامل موارد زیر می شود:

  • داشتن سابقه سفر به انگلستان
  • کپی رزرو بلیط
  • سند املاک در خارج از کشور انگلستان
  • توان مالی برای هزینه های زندگی برای همسر و فرزندان
  • منابع مالی کافی هزینه های سفر

دانشگاه های انگلستان رشته های مختلفی را برای تحصیل در این کشور ارائه می کند و به طور کلی مدت زمان گرفتن مدارک در این کشور کمتر از کشور های دیگر می باشد و دانشجویان با 3 سال تحصیل می توانند مدرک کارشناسی و با یکسال تحصیل مدرک کارشناسی ارشد را دریافت نمایند که یکی از مزیت های بسیار خوب تحصیل در انگلستان است. موسسه ی بین المللی راد قطعا از بهترین و تخصصی ترین مراکز خدمات مهاجرتی در کشورمان است.

2

تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی

مقطع کارشناسی در این کشور به چهار دسته ی لیسانس هنر (BA)، لیسانس علوم ، لیسانس آموزش (BEd) و لیسانس مهندسی (BEng) تقسیم بندی می شود. اما رشته های متنوعی وجود دارد که افراد با توجه به علاقه می توانند ادامه تحصیل دهند.

مقطع کارشناسی در کشور های مختلف دنیا در طی 4 سال برگزار می شود اما در انگلیس تنها نیاز به گذراندن 3 سال می باشد. افرادی که می خواهند در انگلستان به تحصیل بپردازند نیاز دارند تا مدرک آیلتس را به صورت حداقل در نمره ی 5/5 داشته باشند.

تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد

با تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد ، افراد می توانند مهارت های بیشتری را کسب کنند و موفقیت های بالاتری را به دست آورند. دوره ی کارشناسی ارشد در کشور ها معمولا 2 سال است اما در انگلستان این دوره 1 ساله می باشد. دانشگاه های انگلستان دارای اعتبار فوق العاده ای بوده و افرادی که به تحصیل در انگلستان می پردازند و از مدارک این کشور بهره مند می گردند ، موقعیت های شغلی مختلفی در سراسر دنیا خواهند داشت. برای این دوره نیز نیاز به مدرک آیلتس با حداقل نمره 5/5 می باشد و افراد پس از تحصیل می توانند اقدام به گرفتن اقامت نمایند.

مزایای تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان شامل مزایای بسیار زیادی بوده و امروزه افراد زیادی برای تحصیل و یا ادامه ی تحصیل می خواهند به کشور هایی مهاجرت نمایند که از آموزش بهتری برخوردار شوند و بتوانند به موفقیت و رویا های خود برسند. کشور هایی مانند انگلستان مهاجران زیادی را داشته و افراد جهت تحصیل در مقاطع گوناگون اقدام به دریافت و یا مهاجرت برای تحصیل در انگلستان می نمایند. به طور کلی کشور هایی که از سیستم آموزشی با کیفیتی برخوردار هستند مهاجران زیادی دارند و انگلستان به عنوان کشوری که دارای بهترین کیفیت آموزش در جهان است و زبان رسمی این کشور انگلیسی است ، توانسته به یکی از کشور های مهاجر پذیر تبدیل شود که سالانه مهاجران زیادی را بپذیرد و افراد مختلف می توانند در این کشور به راحتی به زندگی و تحصیل بپردازند. 

  • همراهی خانواده

از مزایای تحصیل در انگلستان ، داشتن همراه می باشد بدین تریب افراد می توانند با خانواده ی خود به مهاجرت بپردازند و در صورت تمایل پس از پایان تحصیلات برای زندگی در این کشور اقامت بگیرند. بنابراین فرد می تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به همراه خود به کشور انگلستان برده و در مدت تحصیل با هم زندگی کنند. همچنین برای کودکانی که 3 تا 13 سال سن دارند نیز خانواده ی فرد می تواند به همراه با فرد به کشور انگلستان مهاجرت نماید.

  • سیستم آموزشی باکیفیت در انگلیس

در کشور انگلیس سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی در نظر گرفته شده است و افراد می توانند در مدت دوره ی کوتاه تری کارشناسی ، کارشناسی رشد و دکتری و.. را دریافت نمایند که مزیت ویژه ای به حساب می آید. بنابراین افرادی که تحصیل در انگلستان را انجام می دهند در مدت زمان کوتاه تری موفق به اخذ مدرک خواهند شد.

  • زبان انگلیسی

زبان انگلیسی در انگلستان از مزیت های بزرگی است که منجر به مهاجرت افراد زیادی به این کشور شده است. بسیاری از کشور ها دارای زبان های رسمی هستند که برای تحصیل در آن کشور ها باید حتما دوره های سختی را گذرانند اما کشور انگلستان با توجه به این که زبان رسمی آن انگلیسی است شرایط را راحت تر کرده است.

3

https://digivisa.ir/

نظر شما