شناسهٔ خبر: 53090603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آخرین خبرها از وضعیت آیت الله علوی گرگانی؛ وزیر بهداشت: حال عمومی ایشان مساعد نیست/ فرزند آیت الله علوی گرگانی: مردم دعا کنند + تصویر و ویدئو

صاحب‌خبر -

شفقنا- فرزند حضرت آیت الله علوی گرگانی اعلام کرد: وضعیت جسمانی این مرجع تقلید که هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری می باشد، نامساعد است.

به گزارش خبرنگار شفقنا، فرزند حضرت آیت الله علوی گرگانی با اعلام این خبر گفت: تمامی خدمات درمانی برای آیت الله علوی گرگانی توسط تیم پزشکی قم در حال انجام است.

او از مردم مومن و متدین قم خواست برای سلامتی این مرجع تقلید دعا کنند.

 

همچنین دفتر این مرجع تقلید در اطلاعیه ای اعلام کرد: «به اطلاع عموم مؤمنین و متدینین می رساند: «با توجه به نامساعد بودن شرایط جسمانی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مدظله الوارف از عموم مؤمنین و مقلدین ایشان تقاضا می شود در ضمن ادعیه خاصه خود سلامتی ایشان را از درگاه الهی مسئلت نمایند».

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم، در جریان اقدامات درمانی انجام شده برای آیت الله علوی گرگانی قرار گرفت.

او گفت: ماموریت یافتم که باتوجه به نگرانی مقام معظم رهبری از آیت الله علوی گرگانی عیادت کنم.

دکتر عین اللهی یادآور شد: آیت الله علوی گرگانی روز جمعه مجدد به دلیل وخامت بیماری که داشتند، بستری شدند و در بخش ویژه بیمارستان بستری هستند.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تیم پزشکی قم نهایت تلاش را انجام داده و امیدواریم ایشان بهبودی کامل به دست آورند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: متاسفانه ایشان وضع عمومی مساعدی ندارند و تیم پزشکی تمام تلاش خود را می کند و از عموم مردم می خواهیم که دعا کنند.

نظر شما