شناسهٔ خبر: 53083412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

افزایش ۳۰ درصدی تردد در ۲ ماهه پایان سال

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها در دو ماهه پایانی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

سردار تیمور حسینی در برنامه در انتهای الوند شبکه ۲ گفت: هرچه به آخر سال نزدیک می‌شویم افزایش ترددها پر رنگ‌تر می‌شود، افزود: ما قطعاً باید پیش‌بینی تردد‌های پر حجم را داشته باشیم علی‌رغم اینکه توصیه بخش بهداشت و درمان کشور به رعایت شیوه‌نامه‌ها است و این که تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، وی تأکید کرد: از سوی ستاد ملی کرونا مقرر شده است کسانی که ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند به همه نقاط کشور تردد داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در مورد طرح‌های ویژه پلیس راهور در نوروز گفت: طرح نوروزی از ۲۶ اسفند شروع و تا پایان ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت و در طول این مدت از همه پتانسیل‌های موجود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات استفاده میکنیم تا بتوانیم در وهله اول در محور‌های پر تراکم روان سازی ایجاد کنیم و در وهله دوم نظم و امنیت ترافیکی را برای پیشگیری و کاهش سوانح رانندگی ایجاد کنیم.

سردار تیمور حسینی در خصوص بسته بودن جاده هراز نیز گفت: در جاده چالوس محدوده پیچ زنگوله بعد از تونل کندوان به سمت شمال، بعد از نیروگاه و قبل از پیچ زنگوله به علت رانش زمین شکاف و اختلاف سطح ایجاد شده بود که با انجام دادن عملیات عمرانی نهایتاً چهارشنبه باز خواهد شد.

وی محور‌های استان‌های شمالی مانند هراز، چالوس، قزوین و رشت را جزو محور‌های پر تردد عنوان کرد و گفت: بعد از آن هم جاده فیروزکوه و جاده امام رضا که جزو جاده‌های پرتردد هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در ایام عید جنوب کشور نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد و محور‌های اصفهان، شیراز و همچنین به سمت بوشهر و هرمزگان و خوزستان هم غالباً جزو محور‌های پرتردد هستند و تقریباً در محور‌های شمال و جنوب در ایام نوروز حتماً با افزایش جدی تردد مواجه هستیم، ولی هیچ محوری مانند محور‌های شمالی با گره ترافیکی مواجه نیستیم.

سردار تیمور حسینی افزود: امسال ۱۴ فروردین با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف است که با موج سنگینی از برگشت در پایان سفر‌ها در یازدهم و دوازدهم و سیزدهم مواجه خواهیم بود لذا مردم بر اساس این فرمول برنامه سفر را تنظیم کنند و شرایط را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که برایشان مشکل ایجاد نشود.

 

نظر شما