شناسهٔ خبر: 53077152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تفت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شود

سرپرست فرمانداری تفت از آمادگی کامل دستگاه‌های این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد دهشیری گفت: با توجه به مسافرت‌های نوروزی و غیرقابل پیش‌بینی بودن تغییرات آب و هوایی در فصل بهار از آمادگی کامل برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اقدامات اجرایی در شهرستان ضروری است تا از بروز مسائل و مشکلات در آینده جلوگیری شود.

محمد دهشیری، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت این مطالب را در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان بیان کرد.

به گفته او: پیش‌بینی حفاظت از اماکن اداری و سرکشی از ادارات در ایام تعطیل در دستور کار مدیران قرار گیرد و کشیک ادارات در ایام تعطیل برقرار باشد و لیست آن به فرمانداری ارسال شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به ممنوعیت هرگونه حفاری از ۱۵ اسفندماه تا نیمه فروردین‌ماه اشاره کرد.

او گفت: تأمین آب شرب، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها دو موضوع بسیار مهمی است که در ایام تعطیلات نوروز باید مورد توجه و اهتمام لازم از سوی دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

ناصر دهقانی، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تفت نیز در این جلسه به ضرورت برنامه ریزی برای پاکسازی رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها با توجه به‌احتمال بارش‌های بهاری اشاره کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد برای حوادث احتمالی آمادگی کامل را داشته باشند.

دهقانی گفت: آب‌رسانی سیار به روستا‌های مختلف شهرستان با توجه به حضور جمعیت بالا در تعطیلات نوروزی امری ضروری است که باید برنامه‌ریزی و دقت لازم صورت گیرد.

نظر شما