شناسهٔ خبر: 53065765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون دبیرکل «نجباء»:

آل‌سعود تهدید بزرگی برای جهان است

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق ضمن محکوم کردن اعدام شیعیان عربستان توسط آل‌سعود، گفت: رژیم سعودی تهدید بزرگی برای جهان محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گپزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی در واکنش به اعدام بیش از ۸۰ شهروند معارض عربستانی به‌دست رژیم آل‌سعود، گفت: رژیم سعودی همچنان به نقض حقوق‌بشر و دشمنی با انسانیت ادامه می‌دهد.

وی افزود: جنایت اخیر آل سعود از جمله شدیدترین جنایات این رژیم به‌شمار می‌رود که طی آن، جمعی از شهروندان شیعه عربستانی و اتباع سایر کشور‌ها که در پی آزادی و عدالت و کرامت بودند، اعدام شدند.

این شخصیت عراقی با تأکید بر اینکه رژیم سعودی از طریق متهم کردن قربانیان به اقدامات تروریستی، درصدد فریب افکار عمومی است، ادامه داد: این رژیم با گرایش‌های طایفه‌گرایانه ضدانسانی و کارنامه‌ای مملو از جنایت و تروریسم سیاه، نه‌تن‌ها برای منطقه بلکه برای اغلب کشور‌های دنیا تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود.

وی ضمن فرا خواندن همه شرافتمندان و آزادگان جهان برای مقابله با رفتار‌های غیرانسانی، مفتضحانه و جنایت‌بار آل‌سعود، خاطرنشان کرد: این سوابق جنایی روز به روز به سست شدن پایه‌های رژیم سعودی و زوال ابدی آن منجر می‌شود؛ چرا که گزند ظالم به خودش بازمی‌گردد.

نظر شما