شناسهٔ خبر: 53060451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس/ سلیمی: تحریم های هسته ای در مذاکرات باید به طور کامل رفع شود/ ما وابسته به این کشور و آن کشور نیستیم

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این نشست تمام نمایندگان بر رفع کامل تحریم ها تاکید کردند و همچنین خواستار ادامه تحقیق و توسعه صنعت هسته‌ای کشور شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مذاکرات وین و آژانس انرژی اتمی، اظهار داشت: در نشست علنی نمایندگان مجلس با آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی چند بحث مهم مطرح شد.

وی افزود: در این نشست تمام نمایندگان بر رفع کامل تحریم ها تاکید کردند و همچنین خواستار ادامه یافتن تحقیق و توسعه صنعت هسته ای کشور شدند و همچنین تاکید کردند که زنجیره هسته ای باید حفظ شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: نکته مهمی که در این نشست مطرح شد بحث تضمین های در مذاکرات هسته ای بود که باید تیم مذاکره کننده از طرف مقابل این موضوع را طلب کنند و هیچگاه در بدست آوردن آن کوتاهی نکنند.

سلیمی بیان داشت: ایران به صورت مستقل عمل می کند و خواهان کسب مافع خود در هر شرایط است و وابسته به این کشور یا آن کشور نیست و به دنبال منافع خود است و در مذاکرات هم ایران به صورت مستقل رفتار می کند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما