شناسهٔ خبر: 53023414 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قیمت بلیط‌های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی افزایش نمی‌یابد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: قیمت بلیط‌های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی افزایش نخواهد یافت.

صاحب‌خبر -

رضا شیرین‌زاده صبح امروز در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی ۱۴۰۱، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جهت آماده‌سازی و استقبال از مسافران برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همکاران و دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده‌باش هستند و در خارج از شهر دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده خدمات به همشهریان هستند.

وی افزود: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات و تاسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به همشهریان هستند و در داخل شهر نیز شهرداری‌ها و پلیس راه و سایر دستگاه‌های مربوطه نیز با برنامه‌های جامع خود به مسافران خدمات ارایه خواهند داد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با ۸۰ درصد ظرفیت خود مسافران را سوار خواهند کرد و تمامی پروتکل‌های بهداشتی از طرف دست‌اندرکاران حمل و نقل و هم‌چنین مردم باید رعایت شود.

شیرین زاده گفت: سیستم‌های نظارتی از جمله سامانه امید و سایر سامانه‌ها، مسافران را به جهت رعایت پروتکل بهداشتی کنترل خواهند کرد و تمامی متصدیان حمل‌ونقل باید سه دوز واکسن کرونا را ترزیق کرده باشند.

وی با بیان اینکه مسافران از طریق سامانه امید استعلام خواهند شد و اگر مشکلی نداشته باشند اجازه صدور بلیط را خواهند داشت تصریح کرد: ضروری است کارت واکسن یا تست منفی pcr همراه خود داشته باشند. همچنین تمامی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان موظف به رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل ادامه داد: استان اردبیل در سال گذشته رتبه اول کشوری را در جهت رضایت‌مندی مسافران و رسیدگی به شکایات کسب کرده است.

شیرین زاده افزود: جهت رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران شماره تلفن‌های مدیر پاسخگوی شرکت، مسئول پاسخگو، راننده و شماره تلفن ۱۴۱ در داخل اتوبوس در چهار قسمت نصب شده است و چنانچه مشکلی در حین سفر و بعد و قبل از سفر برای مسافری پیش بیاید می‌توانند از شماره‌های درج شده در اتوبوس استفاده کنند و ما را در جریان امور قرار بدهند.

وی گفت: در آن واحد همکاران ما مستقر هستند و کشیک‌های شبانه‌روزی با قید فوریت به مسائل مربوطه رسیدگی خواهد کرد.

نظر شما