شناسهٔ خبر: 53002949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

حضور تیمی از حاشیه شهر مشهد در لیگ برتر امیدهای جودو

ورزشکاران پایگاه‌ استعدادیابی جودو و کشتی باچوخه حاشیه شهر مشهد که تمرینات خود را از یک سال و نیم پیش بطور منظم در محله پنج تن دنبال می‌کنند، در لیگ برتر کشور شرکت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، این تیم که تماما از بچه های با استعداد حاشیه شهر مشهد تشکیل شده است بعنوان نماینده استان خراسان رضوی از جمعه در لیگ امیدهای کشور به روی تاتامی خواهند رفت.

تیم جودوی سردار شهید حسن وحدتی شب گذشته آخرین تمرین خود را در بلوار آوینی مشهد برای شرکت در لیگ برتر جودوی کشور انجام دادند.

در مراسم بدرقه این تیم که در سالن استاد دهقان محله پنج تن با حضور خانواده های ورزشکاران، شورای اجتماعی محله پنج تن و... انجام شد،مجید طهوریان عسکری عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به توجه ویژه شورای شهر و مجموعه شهرداری به ورزش پایه در حاشیه شهر بدلیل وجود استعدادهای ناب، بر حمایت از تیم های پایه و توجه به ورزش در مناطق کم برخوردار مشهد تاکید کرد.

همچنین مهدی وحدتی مربی کهنه کار جودو و کشتی باچوخه حاشیه شهر مشهد نیز در این تمرین با اشاره به خدماتشهرداری و شورای شهر مشهد به مناطق کم برخوردار، خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به ورزشهای پایه ای مثل جودو و ورزش بومی کشتی باچوخه شد.

 

نظر شما