شناسهٔ خبر: 52969128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانبازان سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه‌های دشمنان هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جانبازان سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه‌های دشمنان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در آیین دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان دلیجان و رزمایش کمک مؤمنانه این شهرستان اظهار کرد: جانبازان در انقلاب اسلامی با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان هستند.

وی افزود: تعبیر شهدای زنده به حق شایسته جانبازان عزیز است و به برکت وجود جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در دهه پنجم در اوج اقتدار و سربلندی می‌باشد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جانبازان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای مأموریت‌ها هستند و رهنمودها و حضور با برکت آنها در کنار هم‌رزمانشان مایه افتخار و دلگرمی است.

کریمی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی پر از حماسه‌های درخشان جانبازان است، گفت: جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت کردند و امروز جانبازان یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند و کامل‌ترین الگو برای نسل جوان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: جانبازان با جهاد فی سبیل الله و دفاع تمام‌قد از ارزش‌های اسلامی قله‌های بلند سعادت را طی کردند و امروز در گام دوم انقلاب جوانان و آحاد مردم با جهاد تبیین باید حق خود را ادا کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی غیرت دینی را مهمترین شاخصه رفتاری جانبازان خواند و گفت: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و غیرت دینی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش مهمی داشته و باید روز به روز تقویت شود.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که از نیازهای مهم کشور و نسل جدید است تحقق جهاد تبیین می‌باشد که جانبازان و ایثارگران در این راستا نقش مهمی بر عهده دارند و در حوزه دفاع مقدس که یکی از حماسه‌های هویت‌ساز انقلاب است، باید جهاد تبیین را محقق کنند.

وی تأکید کرد: امیدآفرینی و ترسیم چشم‌انداز آینده درخشان انقلاب اسلامی به نسل جدید هدف مهم جهاد تبیین است و با توجه به اهمیت این مسئله کلیه برنامه‌های سپاه و بسیج رویکرد آن جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: به برکت مجاهدت‌های ۴۳ ساله در انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب فصل شکوفایی و قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد است و همه باید در تحقق و ساختن ایران قوی مشارکت داشته باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: در سطح استان مرکزی به همت گروه‌های جهادی بسیج و هدایت‌ها و پشتیبانی سپاه در قرارگاه نهضت کمک مؤمنانه اقدامات چشمگیری در ۵۰ عنوان در حال انجام است که توزیع بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی یکی از اقدامات است و این اقدام با قوت در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان، کاشت درخت به نیت شهدای والامقام استان مرکزی، دیدار با بسیجیان و پاسداران،  تکریم و معارفه جانشین فرمانده بسیج دلیجان، بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله به شهرستان دلیجان بود.

انتهای پیام/

نظر شما