شناسهٔ خبر: 52956462 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

​پیش بینی قیمت طلا برای ۱۷ اسفند / سکه وارد کانال ۱۲میلیون تومان شد

امروز با افزایش قیمت اونس جهانی و ارز آزاد، طلا و سکه نیز صعودی شد و سکه تمام وارد کانال ۱۲میلیون تومان شد.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز شاهد افزایش قیمت ها بود.

به این ترتیب سکه امامی، با بازگشت به کانال ۱۲میلیون تومان، در قیمت ۱۲میلیون و ۲۷هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۶۸هزارتومان رسیده بود که حاکی از افزایش حدود ۱۲۰ هزار تومانی است.

سکه تمام

نیم سکه نیز، ۶میلیون و ۸۸۰هزارتومان قیمت خورده است. درحالی که این سکه روز یکشنبه در قیمت ۶میلیون و ۷۷۹هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه

همچنین ربع سکه در قیمت ۳میلیون و ۹۲۰هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی این سکه روز یکشنبه، ۳میلیون و ۸۰۰هزارتومان قیمت خورده بود. 

بازار طلا و سکه که تا روز گذشته بی‌توجه به تغییرات قیمت اونس جهانی به دنباله روی از قیمت دلار پرداخته بود و در مدار کاهشی قرار داشت، امروز که اونس جهانی طلا به کانال ۲هزاردلاری صعود کرد و ارز نیز وارد کانال ۲۶هزارتومان شد، روند افزایشی را در پیش گرفت.

اگر طی روزهای آینده همچنان این دو شاخص اثرگذار در قیمت طلا و سکه افزایشی باشد، باید شاهد ادامه بالارفتن قیمت طلا و سکه باشیم، اما در صورتی که اخبار ویژه‌ای از وین برسد و یا اونس جهانی کوتاه بیاید می‌توان انتظار کاهش قیمت‌ها را داشت.

ربع سکه

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۳۵۲هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

در جریان معاملات امروز، حباب سکه گرمی و سکه تمام کاهش یافت اما نیم سکه و ربع سکه افزایش حباب قیمتی را تجربه کردند. به این ترتیب سکه امامی، ۴۱هزارتومان، نیم سکه، ۸۸۷هزارتومان، ربع سکه ۹۲۰هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۸۷۴هزارتومان حباب دارد.

نظر شما