شناسهٔ خبر: 52952278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برقراری پروازهای هفتگی به آذربایجان پس از دو سال

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از دو سال وقفه، از امروز پروازهای ایران و باکو به صورت هفتگی از سر گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

آقای حسین جهانی گفت: در پی درخواست هموطنان مقیم آذربایجان، از امروز پروازهای ایران ایر از مبدا فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف  و بالعکس انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پرواز رفت این مسیر در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره ۷۴۹ در ساعت ۱۴ فرودگاه حضرت امام را ترک می‌کند و در ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه(به وقت محلی) وارد فرودگاه شهر باکو می‌شود. برگشت این پرواز نیز در همان روز با شماره ۷۴۸ در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف شهر باکو پرواز می‌کند و در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی به زمین خواهد نشست.

به دلیل شیوع ویروس کرونا آخرین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد باکو در تاریخ هشتم اسفند‌ ۱۳۹۸ انجام گرفته بود.

تمامی مسافران بالای ۱۸ سال دارای کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی و دارای QR code که از آخرین نوبت واکسن آنان ۱۴ روز گذشته باشد، می‌توانند به کشور آذربایجان سفر کنند.

نظر شما