شناسهٔ خبر: 52930617 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سردار اشتری: با توسل به «معنویات» می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید از آسیب های اجتماعی با توسل به معنویت و اخلاق دور شویم و آمادگی این را داشته باشیم که هجمه فرهنگی دشمن به ما رسوخ نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سرتیپ حسین اشتری، امروز در مراسم دانش آموختگی فراگیران دوره ۹۷ آموزشگاه های علمی و تخصصی که بیش از ۴ هزار نفر از دانش آموختگان فعالیت خود را به طور رسمی در ناجا را آغاز کردند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: از کسانی که با تلاش خود توانستند این جوانان را براساس تعالیم الهی و دینی و انتظامی تربیت کنند، تشکر می‌کنم و شروع خدمت جدید این دانش آموختگان را تبریک می‌گویم.

سردار اشتری همچنین با گرامیداشت روز پاسدار و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، گفت: ما باید تلاش کنیم در این لباس خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ارتقای امنیت برعهده همه است، افزود: امنیت باعث رشد ارتقا در هر کشوری خواهد شد و هر کشوری اگر ثبات و امنیت داشته باشد می‌تواند پیشرفت کند.

سردار اشتری گفت: در سایه امنیت است که مراکز علمی، دانشگاه‌ها و مراکز اقتصادی می‌توانند فعالیت کنند و اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدا را شاکریم که این وظیفه مهم برعهده ماست، افزود: شما همکاران من در ارتقای این امنیت نقش کلیدی دارید و از ارکان امنیت هستید.

سردار اشتری گفت: خدا را شاکریم که با وجود حوادث در کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن، با ثبات و دارای آسایش و آرامش است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امسال تاکید ما در حوزه برخورد با اخلالگران امنیت و نظم بود که با اقتدار و هوشمندی توانستیم با تدبیر این موضوع، امنیت را در سراسر کشور برقرار کنیم.

سردار اشتری گفت: برای حفظ این امنیت و آسایش مردم، همکاران ما جان خود را نثار کردند و ثابت کردند که برای این امنیت تا پایان جان ایستاده‌اند.

سردار اشتری از دانش آموختگان خواست تا آمادگی جسمانی و معنوی و روحیه ایثارگری خود را تا پایان خدمت و تا پایان عمر حفظ کنند و گفت: ما پلیس مقتدر، مهربان، متدین، عدالت محور و مردم‌دار هستیم، کسانی که به ما مراجعه می‌کنند باید با آنها با مهربانی صحبت کنیم، همانند شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی که مرد اخلاق بودند.

سردار اشتری افزود: باید از آسیب های اجتماعی با توسل به معنویات و اخلاق دور شویم و آمادگی این را داشته باشیم که هجمه فرهنگی دشمن به ما رسوخ نکند.

گفتنی است در مراسم دانش آموختگی فراگیران دوره ۹۷ آموزشگاه‌های علمی تخصصی. ، جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و همچنین افسران نمونه و کادر مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما