شناسهٔ خبر: 52929514 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«خوشنام» سریال رمضانی شبکه یک شد

حمید شاه آبادی معاون سیما و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک از پشت صحنه سریال «خوشنام» دیدن کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سریال، معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تعدادی از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید کردند. 

سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده توسط محسن کیایی طراحی شده و فهیمه سلیمانی آن را بازنویسی نهایی کرده است. تصویربرداری سریال «خوشنام» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی شهر ری ادامه دارد. 

احمد زالی، تهیه کننده «خوشنام» گفت: آقای شاه آبادی، معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و دیگر مدیران صداوسیما امروز، یکشنبه ۱۵ اسفند ماه از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید داشتند و ضمن گفتگو با عوامل پروژه در جریان تولید «خوشنام» تا امروز و برنامه ریزی ساخت سریال در ادامه راه قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر طبیعتا روند کار برای پروژه‌های مختلف متفاوت است و ما با توجه به شرایط کرونا، تغییر فصل، تعدد لوکیشن، تعدد بازیگر و… از این قضیه مستثنی نبودیم و تمام مشکلات پیش رو و رخداد‌هایی که در روند تولید این سریال بر ما گذشت را با معاون محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان هم قول مساعد دادند تا با پیگیری‌ها و مهیا کردن شرایط اقتصادی پروژه ساخت سریال «خوشنام» با آرامش بیشتری به روزهای پایانی برسد. 

تهیه کننده «خوشنام» همچنین خاطرنشان کرد: در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، رضا فیاضی و… بازی دارند و بعد از چند لوکیشن خارجی، در هفته آتی کار تصویربرداری سریال «خوشنام» در لوکیشن باشگاه سوارکاری با حضور بخش اعظمی از بازیگران اصلی ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما