شناسهٔ خبر: 52924609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری مرگبار در لیگ فوتبال مکزیک

تهران - ایرنا- دیدار ۲ تیم کوئرتارو و اطلس در لیگ فوتبال مکزیک به دلیل درگیری خشونت بار هواداران ۲ تیم به کشته و زخمی شدن تعدادی از تماشاگران منجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شب گذشته، به دنبال درگیری و نزاع خونبار هواداران تیم‌های کوئرتارو و اطلس مکزیک، ‌بازی این ۲ تیم که در ورزشگاه کورگیدورا برگزار می‌شد، متوقف شد.

تارنمای مکزیکی «مارکو کلارو» درباره این حادثه نوشت: دوئل میان خروس‌های کوئرتارو و سرخآبی اطلس به دلیل ناآرامی شدید بین هواداران هر ۲ تیم متوقف شد، اما درگیری به زمین بازی منتقل شد.

درگیری مرگبار در لیگ فوتبال مکزیک

بر اساس گزارش این تارنما، متاسفانه در فوتبال مکزیک، آنچه ۵ مارس در ورزشگاه لاکورگیدورا اتفاق افتاد چیز جدیدی نیست. در این بازی خشونت و درگیری زمانی شروع شد که کنترل هیجان هواداران در اواسط نیمه دوم از دست رفت. زمانی که هواداران ۲ تیم ابتدا روی سکوها و در ادامه حتی در زمین با هم درگیر شدند تا آنجا که به استفاده از سلاح سرد روی آوردند.

تارنمای مارکو کلارو با اشاره به اینکه در این درگیری، تعدادی کشته و زخمی برجای مانده است، نوشت: در نهایت بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.  

در همین راستا، «میکل آریولا» رئیس اتحادیه لیگ مکزیک در صفحه توییتر خود نوشت: خشونت غیرقابل قبول و تاسف بار در ورزشگاه کورگیدورا رخ داد. افرادی که مسئول تامین امنیت در ورزشگاه هستند به طور قطع مجازات خواهند شد. امنیت بازیکنان و هواداران ما در اولویت است. جریان مسابقه برای حفظ امنیت همه متوقف شد.

درگیری مرگبار در لیگ فوتبال مکزیک

برچسب‌ها:

نظر شما