شناسهٔ خبر: 52924138 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسعه مراکز کوثر در تهران/ فعالیت ۳۵۰۰ کارآفرین زن در رویداد زنان و کسب و کارهای خرد

شهردار تهران با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ کارآفرین زن در شانزدهمین رویداد زنان، کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی فعالیت دارند، گفت: کیفیت، کمیت و قابلیت مراکز کوثر افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی در حاشیه شانزدهمین رویداد زنان، کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی؛ پیشران اقتصاد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حدود ۳۵۰۰ کارافرین زن در این نمایشگاه محصول تلاش و دسترنج خود را به معرض نمایش می گذارند، بنابراین از همه مردم شهر تهران دعوت می کنم به این نمایشگاه بیایند.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که شهرداری تهران برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی آنها چه برنامه هایی دارد، گفت: ۶۴ مرکز کوثر در سطح شهر تهران داریم که هم ناظر به مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار مسئولیت مستقیم دارند و هم در جهت کمک به رونق تولیدات ارائه شده این افراد تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما ناظر به تقویت این مراکز کوثر عمل می کنیم تا سال آینده بتوانیم تعداد این مراکز را دوبرابر کنیم و کیفیت و قابلیت این مراکز را نیز ارتقا دهیم.

زاکانی گفت: در تلاشیم با برگزاری نمایشگاه ها شرایط را به سمتی ببریم که هم شاهد تولید و تکثیر محصولات با کیفیت باشیم و هم امکان تسهیلات لازم برای مواجهه مردم با این محصولات و خرید آنها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما