شناسهٔ خبر: 52920866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – گل گهر | انتقام گیری! زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – گل گهرسیرجان

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ایران دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی با داوران بیژن حیدری- علیرضا ایلدروم- آرمان اسعدی- حسین زیاری به مصاف هم می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی در هفته گذشته استقلال مقابل نساجی به تساوی بدون گل رسید و گل گهر با نتیجه ۱-۲ از سد صنعت نفت آبادان گذشت.  اکنون استقلال ۴۸ امتیازی در صدر جدول قرار دارد و گل گهر ۳۲ امتیازی تیم پنجم جدول است.

در  بازی رفت این دو تیم از حاشیه های زیادی برخوردار بود. پیش از آغاز بازی خارجی های استقلال به دلیل مشکلات تضمین بانکی نتوانستند برای استقلال بازی کنند و این قضیه تنها چند دقیقه پیش از بازی به استقلالی ها خبر داده شد و دیدار با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. استقلالی ها هم پس از این دیدار از اریک باگناما، مهاجم گابنی شکایت کردند چرا که معتقدند بودند این بازیکن تعداد بازی ملی کافی برای حضور در فوتبال ایران را ندارد و آبی ها مدعی بودند گل گهری با جعل برای این بازیکن کارت بازی گرفته اند و کمیته انضباطی هم در این پرونده شکایت رای بر ۳-۰ شدن بازی داد.

فرهاد مجیدی تا امروز در تمام تقابل‌هایش با قلعه‌نویی در مقام سرمربی پیروز شده و دیدار رفت دو تیم هم که با نتیجه تساوی به پایان رسید، با حکم کمیته انضباطی، ۰-۳ به سود استقلال شد تا فرهاد باز هم سرمربی اسبقش در استقلال را ببرد.

مطابق معمول اکثر دیدارهای این فصل، به نظر می‌رسد که حسین حسینی که امسال عملکرد خیره کننده‌ای داشته، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی پوشان پایتخت قرار بگیرد.

با سرباز شدن، محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن آیی پوش، و پیوستن آنها به ملوان، استقلال قطعاً با مشکل مواجه خواهد شد. در دیدار امروز محمد دانشگر و روزبه چشمی یا عارف غلامی در قلب خط دفاعی تیم قرار خواهند داشت، ضمن اینکه رافائل سیلوا خرید جدید فرهاد امروز در ورزشگاه حضور خواهد داشت، صالح حردانی و جعفر سلمانی هم سمت و راست را تکمیل می‌کنند. البته با توجه به آشتی و برگشتن وریا غفوری به تیم، باید دید سمت راست به چه کسی می‌رسد.

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. با توجه به اینکه دیدار امروز حساس است، می‌توان انتظار داشت که مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس مانند اکثر دیدارها فیکس باشند نمایش دلپذیر خرید جدید، عزیز بک آمانوف ازبک هم او را آرام آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیر گذاری رودی ژستد هم این بازیکن را فرد ثابت استقلال کرده است.

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا استفاده کند. حسین زاده یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رقم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال داشته، او حتی هفته گذشته، گل مهم و سه امتیازی را در مصاف با تراکتور وارد دروازه حریف کرد. کوین یامگا هم که اصلاً نیازی به بحث ندارد. عملکرد خیره کننده او و قرار گیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ پشت سر منشای ۱۱ گله، با ۸ گل، گویای همه چیز است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر :

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا

منبع: شفقنا ورزشی

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – گل گهرسیرجان

نظر شما