شناسهٔ خبر: 52905067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرلشکر سلامی:

به اندازه کافی سلاح‌های موثر با دانش بومی داریم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست بلکه عزم و اراده و ایمان است، گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح‌های موثر با دانش بومی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه با تقدیر از اقدامات تحولی و هوشمندانه با نگاه به آینده فناوری توسط نیروی هوافضای سپاه در پیشبرد راهبرد بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی، گفت: زمانی از دست‌های خالی صحبت می‌کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم بر جبهه‌ی دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم، همان ملت و آرمان را داریم؛ اما به فضل الهی دست‌ هایمان پر است.

سرلشکر سلامی تجلی ظهور قدرت واقعی را در موشک، پهپاد، پدافند، هواپیما و شناور عنوان و اظهار کرد: اما ریشه این قدرت و سرشت و خلقت آن در باور ها، اعتقادات و قلب و ذهن انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه قدرتی که توسط طاغوت به کسی داده شود نمی‌جنگد؛ گفت: ارتشی که بسیار مجهز بود، امروزی بود، توسط قدرت آمریکا در افغانستان حتی برای ۱۰ دقیقه نجنگید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم،اراده و ایمان ما است، گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم.

نظر شما