شناسهٔ خبر: 52865143 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان گفت: به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه ترخیص می شوند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر معین الدینی گفت: برابر ابلاغ پلیس راهور ناجا به مناسبت عید مبعث رسول (ص) و اعیاد شعبانیه پیش رو، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل ارتکاب تخلف، توقیف شده اند با شرایط ویژه ترخیص می‌شوند.

او می گوید: در این طرح که تا پایان روز کاری ۲۹ اسفند اجرایی می‌شود، مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که قادر به پرداخت جریمه‌های خود به صورت یک جا نیستند؛ می‌توانند بدون پیش پرداخت، مبلغ جریمه‌های خود را طی یک سال به صورت قسطی پرداخت کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: دریافت حداقل هزینه پارکینگ از مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی از دیگر مزایای طرح بیان شده است.

به گفته او  مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند به منظور بهره مندی از این تسهیلات به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و یا از طریق نرم افزار «پلیس من» نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

 به گفته سرهنگ معین الدینی  طرح بیان شده فقط شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی است که به دلیل ارتکاب تخلف از سوی ماموران پلیس راهور توقیف شدند و وسایل نقلیه‌ای که با حکم قضایی توقیف شده اند، مشمول این طرح نیستند.

نظر شما