شناسهٔ خبر: 52842127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰ کانون خدمت رضوی در البرز ثبت شد/ ۷ هزار نفر خادمیار رضوی در استان ساماندهی شدند

گروه استان‌ها- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با بیان اینکه ۵۰ کانون خدمت رضوی در البرز ثبت شده است که تعداد ۳۲ کانون فعال است، گفت:۷ هزار نفر خادمیار رضوی در البرز ساماندهی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حسین رضایی در برگزاری مراسم نشست سالانه کانون‌های رضوی که در هیئت انصار کرج برگزار شد اظهار داشت: فعالیت دبیرخانه کانون خدمت رضوی باید به صورت عملیاتی باشد و بیشتر در میدان عمل حضور داشته باشیم.و

وی در خصوص فعالیت کانون‌های تخصصی در استان البرز ، افزود: فعالیت در کانون خدمت رضوی باید تفکیک شده و بر اساس شرح وظایف باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با اشاره به اینکه داشتن مدال نوکری امام رضا افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود، بیان کرد: ما به عنوان خادم و نوکر آستان قدس رضوی باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم و مردم بیشتر با کرامات و ظرفیتهای امام رضا(ع) آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه  کانون‌هایی که فعالیتی در راستای انجام وظایف محوله خود ایفا نکند تعطیل می شوند،  ادامه داد: در حال حاضر تعداد 32 کانون فعال در استان البرز فعالیت دارند و  برخی از کانون های غیرفعال تعطیل شدند.

وی با اشاره به اقدام جدیدی به نام پایش مومنانه در امر گزینش خادمیاران رضوی بیان کرد: در کنار هر کانون تخصصی و عمومی یک فرد به عنوان پایش مومنانه معرفی می‌شود.
رضایی تصریح کرد: تعداد 250 هزار نفر در سامانه خادمیاری کشور ثبت نام کردند که از این تعداد 12 هزار نفر سهم استان البرز می باشد و از این تعداد نیز 7 هزار نفر گزینش شدند و دارای سامانه فعال هستند.

شرایط لازم برای فعالیت خادمیاران در البرز فراهم شود
 قربانعلی مصطفایی معاون امور کانون‌های خدمت رضوی استان البرز در این همایش اظهار داشت: آستان قدس رضوی در استان البرز به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای 7 هزار خادم رضوی است.

وی افزود: به دنبال ایجاد شرایطی برای انجام موظفی برای خادمیاران رضوی در مشهد مقدس هستیم.

معاون امور کانون‌های خدمت رضوی استان البرز  با بیان اینکه کانون‌های تخصصی و عمومی باید متناسب با ساختاری که تعریف شده امورات خود را به انجام برسانند، بیان کرد: اگر فردی از خادمیاران  فرصت برای ارائه خدمت در استان البرز را ندارند باید هرچه زودتر اعلام کنند تا از خادمیار تبدیل به یاور شود و از ظرفیت دیگر داوطلبان استفاده شود.

وی ادامه : از کانون‌های تخصصی استدعا داریم که وظایف خود را برای خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن و با تمام توان انجام دهند و به کیفیت خدمات توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

نظر شما