شناسهٔ خبر: 52836997 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

رئیسی از ۷۷ نماینده مجلس تذکر گرفت

تسنیم/ عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۷۷ تن از نمایندگان به «رئیسی» درباره ضرورت پرداخت آنی مطالبات جانبازان مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • ترلان پروانه از حضرت یارش رونمایی کرد

  • پژمان جمشیدی دستگیر شد | دلیل دستگیری پژمان جمشیدی چیست؟

  • ازدواج امیرحسین آرمان لو رفت | همسر امیرحسین آرمان کیست؟

  • رونمایی روزبه حصاری از عشقش | عشق روزبه حصاری کیست؟

  • آهنگی رضا صادقی برای زهره فکور صبور | ناراحتی رضا صادقی از مرگ خانم بازیگر

جذابترین ها
  • ماجرای دز چهارم واکسن سینوفارم

  • اگر در این دو نقطه بدن درد دارید مبتلا به امیکرون هستید

  • فوری:شرط طلاق برای زن هنگام عقد باطل است

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌اله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به عدم ساماندهی لایه‌روبی و ایجاد دیوار حفاظتی رودخانه‌ها و خسارت وارده به مردم در بارندگی‌های اخیر در سطح کشور.

- تذکر سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تعیین رژیم حقوقی و حقابه‌های کشاورزان شهرستان ری.

- تذکر علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به همراه 21 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به ضعف مدیریت در انتصابات تغییرات دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور.

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه 24 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت تکمیل طرح ورزشگاه 15 هزار نفری شهر سبزوار.

- تذکر علیرضا زندیان نماینده بیجار به همراه 21 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل عملیات چهار بانده کردن جاده‌های حوزه انتخابیه.

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در ابلاغ دستور‌العمل خرید تضمینی یا توافقی گندم از کشاورزان استان هرمزگان.

- تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه 61 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم پیگیری طرح نظام جامع مدیریت داده‌های کشور و تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به مردم. همچنین تذکر این نماینده به همراه 62 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم توجه به وضعیت حقوق کارکنان سازمان ثبت احوال.

- تذکر سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به همراه 52 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم جلوگیری از صدور مجوز واردات  برای محصولات تولید شده در داخل کشور.

- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق به وزیر نفت: لزوم نظارت در به کارگیری نیروها در وزارت نفت.

- تذکر منصورعلی زارعی نماینده ساری به همراه جلال محمودزاده، عباس جهانگیرزاده، علیرضا عبادی، رحمت‌الله نوروزی، علی اکبر علی زاده برمی، پرویز اوسطی به وزرای بهداشت و تعاون: لزوم حل تعارض منافع در دریافت مسئولان فنی و بهداشتی به عنوان ناظر سازمان غذا و دارو از کارفرما.

- تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تغییر ساختار حمل و نقل کشور از وضعیت سنتی موجود به سازمان‌دهی و توسعه یکپارچه و هوشمند و ضرورت بهبود شاخص‌ طول انتظار مسکن و نیز ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای رعایت نرخ‌های مصوب فروش بلیت و ممانعت از تخلفات برخی از دفاتر مسافرتی در آستانه سال جدید و نیز ضرورت اقدام موثر برای بازسازی و نوسازی تجهیزات دریایی و بنادر کشور و همین طور ضرورت تدوین و استقرار طرح جامع فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت افزایش رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی شهرستان سردشت.

- تذکر حسین علی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: لزوم تسریع در پرداخت معوقه پرسنل پیمانکار طرف قرارداد دارو و تجهیزات و غیره با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. همچنین تذکر این نماینده به همراه 58 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون و کار: لزوم اجرایی شدن ماده 27 قانون حمایت از حقوق معلولان و تجدید نظر در حذف پرداخت کمک هزینه معیشتی به 3 دهک معلولان . همچنین تذکر این نماینده به همراه 57 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: لزوم نظارت دقیق بانک مرکزی بر نحوه تخصیص ارز مسافری و جلوگیری از ایجاد فساد و رانت و بر هم زدن بازار ارز توسط سودجویان.

- تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی و صمت: ضرورت تسریع در ارائه ساز و کارهای لازم جهت ساماندهی نانوایی‌ها و توزیع آرد در شهرستان ایرانشهر.

- تذکر سید جلیل میرمحمدی و 19 نفر از نمایندگان به وزرای آموزش و پرورش و علوم: علت عدم تعیین تکلیف قانونی دانشسرای شهر بفروئیه توسط وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش.

- تذکر عباس مقتدایی و 76 تن از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت آنی مطالبات جانبازان مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران. همچنین تذکر این نماینده و 52 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: چرا با ممنوعیت ورود کالاهای خارجی که باعث کمک به تولیدکنندگان شد قیمت محصولات تولیدکنندگان داخلی بازار افزایش داشته است. همچنین تذکر این نماینده به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: ضرورت تدبیر و اقدام آنی در خصوص هزینه بالای داروی جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان.

- تذکر  محمودزاده به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت تسریع در پرداخت خسارات مردم مهاباد در سیل 12 آبان ماه سال جاری.

- تذکر حسین محمدصالحی و 34 نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به انباشت بازنشستگان در شرکت گاز کشور.

 

نظر شما