شناسهٔ خبر: 52815892 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با تمام توان برای برنامه‌های نوروزی آماده خواهیم شد

فرماندار زرند گفت:با رعایت شیوه نامه‌ها و واکسیناسیون همگانی دلیلی ندارد که از فعالیت‌هایی که برای جامعه شور و نشاط می‌آورد ممانعت کنیم.

صاحب‌خبر -

علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست ستاد برنامه ریزی خدمات سفر شهرستان گفت: اکنون محدودیت‌ها به سمت نظارت بیشتر سوق پیدا کرده است.

او با اشاره به تاثیرات مثبتی که جشنواره‌های زرند در سطح شهرستان داشت و رضایت بخش عظیمی از مردم را هم به همراه داشت می‌گوید: شهرستان زرند ثابت کرد که با کمترین امکانات و کم‌ترین هزینه‌ها میتوان بزرگترین جشنواره‌ها را برگزار کرد و دل مردم و خصوصا روستاییانی که جشنواره‌ها در آنجا برگزار می شد را شاد کرد.

صادق زاده گفت: ما در دوران کرونا هم بیکار ننشستیم و روی توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری و نیز روند سرمایه گذاری‌ها بیشتر متمرکز شدیم و اکنون با قاطعیت می توان اعلام کرد که در شهر جشنواره‌های ایران (زرند) آمادگی برگزاری هر رویداد گردشگری در هر حوزه‌ای اعم از جشنواره‌های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی،کشاورزی، تولیدات محلی، صنعت و معدن، آداب و رسو و آئین‌های مذهبی را کامل و با تجربه‌ موفق داریم.

او  گفت: برای اولین بار در سطح استان در یک شهرستان ۵ نوروزگاه در ۵ نقطه برگزار می شود تا فرصت بازدید برای تمام مسافران و حتی رهگذران مسیر‌های ورودی و خروجی مهیا باشد و از این فرصت برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های شهرستان بهره ببریم.

فرماندار زرند با مهم بر شمردن دستورالعمل‌هایی که برای مقابله با شیوع کرونا ابلاغ میشود هم گفت: تاکید ما رعایت دستورالعمل‌ها است و سلامتی مردم اولویت اول ماست.

صادق زاده با تمجید از فعالیت‌های بنیاد مهدویت شهرستان می‌گوید: رئیس و مبلغان بنیاد مهدویت شهرستان زرند به جد از بهترین فعالان فرهنگی مهدوی در سطح استان هستند و با اقدامات نو و ابتکار عمل تواتسته اند موجی از شور و شعف در نسل جوان نوجوان و حتی دانش اموزان دبستان و پیش دبستان ایجاد کنند.

او گفت: آنها باعث جذب قشر بزرگی از جامعه‌ هدف برای اشاعه و ترویج فرهنگ ناب مهدویت شده اند که جای بسی تقدیر از این عزیزان هست.

اسلامی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند هم گفت:۱۰ کمیته برای انجام سیاست‌های ستاد در شهرستان تعریف شده که بزودی برای روئسای این کمیته‌ها از سوی فرماندار زرند ابلاغ صادر خواهد شد.

به گفته محمد اسلامی، قریب یکصد شهروند زرندی برای حضور در نوروزگاه‌های شهرستان آماده‌ عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات و تولیدات بومی هستند که با مشارکت اداره جهاد کشاورزی شهرستان و نیز شهرداران زرند-یزدانشهر- خانوک - شورای اسلامی و دهیاری روستای اسماعیل آباد و مجموعه گردشگری بهشت هشتم واقع در سه راهی زرند-دشتخاک -راور در تمام ورودی‌های شهرستان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان با اشاره به اولویت بخش سرمایه گزاری گردشگری در سال ۱۴۰۱ گفت: قصد داریم محور گرگاک تا مسجد ابوالفضل علیه السلام دشتخاک را به محور گردشگری ارزشمندی تبدیل کنیم که پروژه‌ی هشت بهشت تنها بخشی از هدفگذاری ماست.

نظر شما