شناسهٔ خبر: 52808029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استان قزوین آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: استان قزوین آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و با تمام توان از آنها پشتیانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میثم پیله فروش سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین یک اظهار کرد: خوشبختانه در این شهرک واحدهای صنعتی فعال و پویایی وجود دارد که در امر صادرات هم فعالیت می‌کنند و می‌توانند ارز آوری مناسبی را برای کشور و به ویژه استان‌ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین آماده استقبال از سرمایه گذارهای داخلی و خارجی است، گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین با تمام توان پشتیبان سرمایه گذارهای واقعی در حوزه صنعت و کشاورزی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: وجود زمین های خالی در شهرک‌های صنعتی به هیچ وجه مطلوب نیست و تمامی واحدهایی که زمین مورد نظر خود را خریداری کرده اند باید در کوتاه ترین زمان ممکن روند احداث و یا توسعه واحدهای خود را به پایان برسانند.

پیله فروش تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین با تمام توان پیگیر این مسئله است که با سرمایه‌گذاری در شهرک های صنعتی، توان اقتصادی و اشتغال استان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما