شناسهٔ خبر: 52805007 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سکته بازار خودرو | قیمت سمند از ۲۰۶ سبقت گرفت

امروز بازار خودرو تقریبا سکته قیمت را تجربه کرد و بیشتر خودروهای پرفروش تغییر قیمت نداشتند. در این میان قیمت سمند ال. ایکس از خودروی محبوب ۲۰۶ تیپ دو سبقت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو، یک میلیون تومان عقب نشینی کرد و به نرخ ۲۶۷ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج بدون تغییر قیمت همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.  

پژو پارس معمولی هم امروز ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۲۷۷ میلیون تومان رسید. همچنین دنا بدون تغییر قیمت با بهای ۳۶۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.  

سمند ال. ایکس امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و بهای آن به ۲۶۸ میلیون تومان رسید.  

پراید ۱۱۱ امروز ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.

پراید ۱۵۱ اما در ۳ روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به نرخ ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۷۸ میلیون تومان و قیمت تیبا دو هم بدون تغییر قیمت با بهای ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.  

ساینا دنده‌ای امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۱۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود و کوئیک دنده‌ای هم همچنان با نرخ ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

بهای کوئیک آر اما با یک میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است.

نظر شما