شناسهٔ خبر: 5279860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بمباران مناطق مختلف یمن

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،  همچنین از حمله توپخانه ای عربستان به منطقه فج حرض در استان مرزی حجه خبر داد.

المسیره در خبری دیگر گفت: جنگنده های عربستان در شش نوبت به پایگاه هوایی العند در استان لحج و در سه نوبت به منطقه صبر در استان تعز حمله کردند.

در حمله جنگنده های عربستان به اتوبوس حامل مسافرین در منطقه برط واقع در استان الجوف یمن بیش از بیست و پنج نفر به شهادت رسیدند.

جنگنده های عربستان همچنین یک مجتمع دولتی در شهرک بیت الفقیه یکی از بزرگترین شهرک های استان الحدیده در غرب یمن را نیز بمباران کردند.

شبکه تلویزیونی المسیره از پرواز گسترده هواپیماهای جاسوسی عربستان بر فراز منطقه حرض، شهرک های حیدان و الظاهر در غرب استان صعده و همچنین مناطق مرزی یمن خبر داد.

هلاکت نظامیان سعودی در یمن

 در حمله نیروهای مقاومت مردمی و قبایل یمنی به یک پایگاه نظامی عربستان در نزدیک علب در شمال استان صعده هجده سرباز سعودی به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.

 ارتش یمن و نیروهای مقاومت مردمی مواضع نظامی عربستان در مناطق الدخان، الدود، العین الحاره و الجابری را هدف رگبار گلوله موشک و خمپاره کردند.

 نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات آل سعود علیه یمنی‌ها پنجاه گلوله توپ به دو موضع نظامی سعودی‌ها به نامهای برج ابو الکساف و الردیف در مرزهای یمن با عربستان در استان صعده شلیک کردند.



نظر شما