شناسهٔ خبر: 5279410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحداسلامشهرخبر داد:

همایش اقتدار دفاعی ایران در منطقه و جهان

خبرگزاری پانا :همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر،همایش اقتدار دفاعی ایران در منطقه و خاورمیانه با حضور مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری پانا ،مرتضی محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهردر این رابطه اظهارکرد : در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر همایشی تحت عنوان اقتدار دفاعی ایران در منطقه و جهان با هدف معرفی توانمندی های نظامی ایران در منطقه و حفظ امنیت کشور و انقلاب برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود:در این همایش سردار کریم پور، مشاور عالی فرماندهی نیرو قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان سخنران مراسم بخشی از توانمندی های نیروهای نظامی ایران در حفظ امنیت خاورمیانه، تقابل با تروریسم بین المللی و تربیت نیروهای دفاعی بیان خواهد کرد.

شایان ذکر است ، همایش اقتدار دفاعی ایران در منطقه و جهان که ویژه دانشجویان این واحد دانشگاهی است ، روز یکشنبه سوم خرداد ماه 94 ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر ساختمان علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار می شود و در آن جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز حضور خواهند داشت .

نظر شما