شناسهٔ خبر: 52792460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشتی نفتی‌ها در اسکله بندرنوشهر پهلو گرفت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در غرب مازندران از تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در غرب مازندران،  از تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر خبر داد و اظهار کرد: آنچه که وعده داده بودیم تحقق یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس گفت: با توجه به زیرساختارهای موجود در پایانه‌های نفتی شمال در نکا و وجود اسکله نفتی در بندر نوشهر و همچنین امکان استفاده از حمل و نقل دریایی در انتقال و توزیع فرآورده تصمیم گرفته شد به‌موازات نفت‌کش‌های جاده‌پیما در جهت تامین فرآورده  انبار استراتژیک نفت در چالوس (غرب مازندران)  در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار با توجه به اهمیت تامین سوخت جایگاه‌ها در پُرترددترین نقطه کشور این اقدام مهم با موفقیت علاوه بر رعایت استانداردهای ایمنی، فنی و زیست محیطی دریایی با همکاری سایر عوامل ذیربط انجام گرفت، تا شاهد سوخت‌رسانی مطلوب و بدون وقفه در منطقه باشیم. 

امانی خاطرنشان کرد: از منظر ارتقای سیستم ایمنی شاهد تسریع در روند تامین فرآورده، کاهش حوادث جاده‌ای، صرفه‌جویی در سوخت مصرفی و یارانه‌ای نفت‌کش‌های جاده‌پیما و همچنین کنترل ترافیک جاده‌ای  بوده که هریک از عوامل می‌تواند در سوخت‌رسانی بدون وقفه موثر باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

نظر شما