شناسهٔ خبر: 52778821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیران جدید صنعت برق استان سمنان معرفی شدند

مدیران جدید صنعت برق استان سمنان در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین تکریم مدیران عامل سابق و معارفه مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در سالن زنده‌یاد مسلمی شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، معاون هماهنگی توزیع توانیر، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر، مدیرکل حراست توانیر، مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل توانیر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان سمنان برگزار شد.

در این نشست، «مجید وفایی» به‌عنوان سرپرست شرکت برق منطقه‌ای سمنان معرفی و «علی‌اکبر صباغ«مدیرعامل پیشین این شرکت بازنشسته شد.

همچنین «سیدمحمد حسینی‌نژاد» به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان معرفی و «سیدمحمد موسوی‌زاده» بازنشسته شد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین معارفه مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: سمنان، استانی صنعتی است و مصرف برق در حوزه صنعت جایگاه خاص خود را دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی زمین و بالطبع تغییرات جوی در فصول مختلف، وظایف و زحمات کارکنان این مجموعه افزایش یافته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مدیران وزارت نیرو در استان سمنان برقرار است و هماهنگی مناسبی بین مجموعه‌ها و استانداری وجود دارد که در نتیجه باعث تسریع بخشیدن به کارها در امور مختلف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: با توجه به صنعتی بودن استان سمنان و مصرف برق در امور صنعتی، انتظار داریم موانع و مشکلات نیروگاه شهید باکری که تأثیر بسیار زیادی در تأمین برق استان دارد به‌سرعت برطرف شده و این مجموعه با حداکثر ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد.‌

سیدمحمد موسوی‌زاده، مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم ضمن قدردانی از تلاش و زحمات ارزشمند همکاران در عرصه خدمت‌رسانی بیان کرد: به همکاران گران‌قدرم افتخار می‌کنم که با تمام توان خدمات شایسته‌ای ارائه کرده و نتایج آن منجر به ارتقای شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف شده است.

سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم بیان کرد: شبکه‌های توزیع برق در استان بسیار پایدار است و ارتقای شاخص‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردمی، همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

نظر شما