شناسهٔ خبر: 52760868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جمع آوری دو میلیارد تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری تاکستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: تا پایان دی ماه سال جاری بیش از دو میلیارد تومان کمک های مردمی در ۱۰ مرکز نیکوکاری شهرستان تاکستان جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی محمد رضایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان در مراسم تقدیر از مدیران خیر این شهر تاکستان که ظهر امروز با حضور فرهادی معاون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور مشارکت های مردمی استان قزوین و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: باید تلاش شود با استفاده از امکانات و ظرفیت های درونی و بیرون سازمان و فراهم کردن شرایط ارائه خدمت به محرومان، در مسیر رفع چهره فقر از نظام انقلاب اسلامی حرکت کرد. 

محمدرضایی افزود: یکی از رویکردهای این سازمان برای گسترش فرهنگ نیکوکاری، اعطای مجوز فعالیت مراکز نیکوکاری است که در این زمینه تاکنون ۱۰ مجوز فعالیت مرکز نیکوکاری در تاکستان اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان اضافه کرد: این ۱۰ مرکز نیکوکاری تا پایان دی ماه سال جاری دومیلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده که در این مدت نیز یک هزار و ۵۴۴ حامی خیر و نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از دو میلیارد و یک میلیون تومان به ۹۵ فرزند یتیم و ۸۴۹ فرزند محسنین تحت حمایت خویش مساعدت کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: بیش از ۶۴۶ میلیون تومان نیز صدقه واریزی مردم نیکوکار تاکستان در ۱۰ هزار و۸۶۰ صندوق صدقات بوده که مانند سایر کمک های مردمی در همان مناطق جمع آوری شده و برای نیازمندان و محرومان هزینه می شود.

درپایان این مراسم با حضور معاون مشارکت های مردمی در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان و کامجو رحمانس بخشدار مرکزی از مدیران مراکز نیکوکاری و خیرین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما