شناسهٔ خبر: 52746895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستور رسیدگی و ساماندهی به وضعیت خانواده بی‌سرپناه در نکا

اقتصاد ایران: پس از انتشار ویدئوی بی‌خانمانی خانواده‌ای غیربومی در شهرستان نکا در فضای مجازی، استاندار مازندران دستور رسیدگی و ساماندهی به وضعیت ویژه این خانواده را به فرماندار این شهرستان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از انتشار ویدئوی بی‌خانمانی خانواده‌ای غیربومی در شهرستان نکا در فضای مجازی، استاندار مازندران دستور رسیدگی و ساماندهی به وضعیت ویژه این خانواده را به فرماندار داد.

مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: به دنبال دستور استاندار مازندران و پیگیری فرماندار شهرستان نکا، تیم اورژانس اجتماعی و عوامل نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این خانواده، یک خواهر و برادر هستند که هرکدام یک فرزند به همراه داشتند، افزود: کودک ۱۱ ساله به بهزیستی تحویل و کودک پنج ساله به مادرش در گرگان (همسر مرد خاطی) تحویل داده شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه زن و مرد که هر دو به مواد مخدر صنعتی شیشه معتاد بودند به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند، افزود: این دو با درگیری با عوامل از آنجا فرار کردند اما مرد مجددا توسط عوامل انتظامی به کمپ تحویل داده شد.

نوربخش با اشاره به اینکه زن یاد شده از محل مورد نظر فرار کرده است، ادامه داد: نیروی انتظامی در حال پیگیری برای پیدا کردن زن فراری است.

قابل ذکر است که این خانواده اهل زابل استان سیستان و بلوچستان و از استان گلستان برای تداوم زندگی در قالب فروش مواد و تکدی‌گری به مازندران آمده بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ع

برچسب‌ها:

نظر شما