شناسهٔ خبر: 52746007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم حمایت بانک‌ها از واحدهای تولیدی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به نقش ارز آوری در رشد اقتصادی کشور گفت: یکی از مشکلات جوانان در کشور اشغال می‌باشد لذا حمایت از بخش تولید ضمن حفظ اشتغال و رونق تولید از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی عصر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت دخانیات گیلان با بیان اینکه در شرایط تحریم توجه به تولید منجر به ایجاد آرامش در جامعه می‌شود، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت تحریمی به سر برده و در این مواقع حمایت از بخش تولید اصلی‌ترین مأموریت ما و همه دستگاه‌های متولی است. 

وی با اشاره به نقش ارزآوری در رشد اقتصادی کشور گفت: یکی از مشکلات جوانان در کشور اشغال می‌باشد لذا حمایت از بخش تولید ضمن حفظ اشتغال و رونق تولید از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم‌ توجه به حمایت از تولیدگران توسط نهادهای حمایتی بیان کرد: اگر دستگاه‌ها با یکدیگر در تعامل باشند و هریک به اندازه اختیارات قانونی خود به تولیدگران کمک کنند بخش بزرگی از مشکلات این بخش برطرف می‌شود. 

آقاجانی نقش بازدید از واحدهای تولیدی را بسیار موثر دانست و افزود: به منظور حمایت از تولید و واحدهای تولیدی باید بازدید‌های مختلف را در این راستا و به منظور شناسایی مشکلات و ظرفیت‌های واحدهای فعال انجام داد لذا اجرای درست قوانین کار و حفظ امنیت و سلامت کارگران باید مورد توجه همه کارفرمایان باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما