شناسهٔ خبر: 52744371 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

عکس و مشخصات شیائومی ردمی K50 پرو لو رفت

صاحب‌خبر -

شرکت شیائومی به زودی گوشی ردمی K50 پرو را رسما معرفی خواهد کرد. حالا پیش از معرفی این گوشی هوشمند، مشخصات فنی و تصاویر آن افشا شده است.

پس از این که هفته گذشته از گوشی ردمی K50 گیمینگ رونمایی شد، حالا اطلاعات تازه‌ای از یک گوشی دیگر از این سری درز کرده است. به لطف تصاویری که توسط OnLeaks و Zoutons منتشر شدند، حالا برخی از مشخصات و ویژگی‌های گوشی ردمی K50 پرو افشا شده است.

مشخصات و ویژگی‌های افشا شده گوشی ردمی K50 پرو

این گوشی از نظر ظاهری یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال جاری است. حاشیه‌های نمایشگر گوشی ردمی K50 پرو شیائومی بسیار باریک به نظر می‌رسند. دوربین سلفی این مدل با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای، روی صفحه نمایش جای گرفته است. آن طور که در تصاویر رندر شده این گوشی به نظر می‌رسد، فریم از جنس فلز است اما ممکن است شیائومی، از پلاستیک برای فریم این گوشی استفاده کرده باشد.

گوشی ردمی k50 پرو گوشی ردمی k50 پرو

در بخش پشتی این گوشی شیائومی، شاهد بدنه‌ای مات با رنگ خاکستری تیره هستیم. ماژول دوربین ردمی کا 50 پرو شیائومی مستطیل شکل است و سه حسگر دوربین به همراه یک فلش ال ای دی را در خود جای داده است. نکته جالب درباره دوربین این گوشی، ظاهر آن است. ماژول دوربین گوشی می‌توانست کوچک‌تر باشد اما شیائومی به دلایلی، ماژول دوربین را بزرگ‌تر طراحی کرده و در بخش پایینی، به جز فلش LED هیچ چیزی وجود ندارد. ابعاد این گوشی هم فاش شده که نشان می‌دهد ضخامت این گوشی 8.7 میلی متر (11.4 میلی متر در بهش ماژول دوربین) است.

مشخصات فنی Redmi K50 Pro شیائومی

هنوز تمام مشخصات فنی گوشی پرچمدار ردمی فاش نشده اما همین اطلاعات هم نشان می‌دهد با یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تاریخ ردمی و حتی شیائومی طرف خواهیم بود. ردمی K50 پرو شیائومی به نمایشگر 6.6 اینچی تخت مجهز خواهد بود. هنوز نوع نمایشگر این مدل مشخص نیست اما احتمالا شاهد استفاده از نمایشگر امولد در این گوشی باشیم. گفته می‌شود نرخ نوسازی صفحه نمایش پرچمدار ردمی 120 و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس خواهد بود.

گوشی ردمی k50 پرو گوشی ردمی k50 پرو

در زمینه دوربین شاهد مشخصات شگفت‌انگیزی نیستیم. حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و دیگر دوربین‌های گوشی از نوع اولترا واید و حسگر عمق هستند. مشخصات این دو دوربین  و دوربین سلفی هنوز مشخص نشده است.

بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی ردمی، تراشه قدرتمند آن خواهد بود. اسنپدراگون 8 نسل 1 که به عنوان قدرتمندترین تراشه حال حاضر شرکت کوالکام شناخته می‌شود، قلب تپنده ردمی K50 پرو شیائومی خواهد بود. در نسخه پایه این گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

گوشی ردمی k50 پرو گوشی ردمی k50 پرو

باتری این گوشی شیائومی دارای ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در زمینه شارژ سریع هم مانند دیگر گوشی‌های قدرتمند Xiaomi، شاهد مشخصات شگفت‌انگیزی هستیم و این مدل از شارژ سریع با سیم 120 واتی بهره خواهد برد. با این که مشخصات فنی این مدل حرفه‌ای به نظر می‌رسد اما انتظار داریم از رقبایش، قیمت پایین‌ترین داشته باشد. ردمی K50 پرو شیائومی در میان‌های سال جاری میلادی در بازارهای اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

نظر شما