شناسهٔ خبر: 52734079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

حواشی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال| ادای احترام به قربانیان سقوط هواپیما/ سربازهای استقلال در آزادی+عکس

حواشی کامل هشت مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران را در این گزارش بخوانید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در هفته نوزدهم لیگ برتر تیم صدرنشین استقلال در آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود و پرسپولیس هم با گل گهر دیدار می کند.

حواشی کامل این دو مسابقه و دیگر دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر را در ادامه بخوانید.

 

حواشی گل گهرسیرجان- پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

* حامد پاکدل پس از گلزنی در دو بازی اخیر پرسپولیس برای این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت و احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رضا اسدی، مهدی عبدی، محمد شریفی، علی شجاعی و منوچهر صفروف روی نیمکت این تیم نشسته‌اند.

* در فهرست نفرات ذخیره گل‌گهر هم اسامی محمدحسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری،  فرشید باقری، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، مسیح زاهدی، حسین نخودکار و امین قاسمی‌نژاد قرار گرفته‌اند. مهدی تیکدری و سید احمد موسوی هم جزو چهره‌های شاخصی هستند که برای این مسابقه در فهرست تیم امیر قلعه‌نویی قرار ندارند.

* پس از ورود اعضای پرسپولیس به داخل ورزشگاه شهید سلیمانی، بازیکنان و کادرفنی این تیم زمین را مورد ارزیابی قرار دادند. 

*  تیم داوری مسابقه برای ارج نهادن به مقام دو خلبان تبریزی که به تازگی در سانحه‌ ای به شهادت رسیدند، با پیراهن‌هایی منقش به عکس شهید صادق فلاحی و شهید حنیفه‌زاد به زمین آمدند. همچنین بازیکنان دو تیم مقابل جایگاهی که برای ادای احترام به این دو شهید در کنار زمین نصب شده بود، ادای احترام کردند.

* بازیکنان دو تیم پیش از ورود به زمین در تونل ورزشگاه با هم خوش و بش کردند. 

* امین قاسمی‌نژاد، شایان مصلح، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، محمدرضا خانزاده، علی علیزاده و محسن فروزان قبل از شروع بازی با کادرفنی پرسپولیس خوش و بش کردند. همچنین بسیاری از بازیکنان تیم میهمان هم از امیر قلعه نویی رخصت گرفتند.

* پیش از شروع مسابقه وقتی امیر قلعه نویی برای خوش‌آمد گویی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، یحیی گل‌محمدی از وی درخواست کرد کدورت خود با افشین پیروانی‌ را خاتمه داده و به سمت سرپرست پرسپولیس که در گوشه‌ای ایستاده بود برود اما سرمربی گل‌گهر درخواست همتایش را قبول نکرد.

* در دقیقه 13 پرسپولیس توسط حامد پاکدل به گل رسید و در شرایطی که بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر اعتقاد داشتند این گل با برخورد به دست وی به ثمر رسیده اما ترابیان گل را سالم اعلام کرد.

* در دقیقه 26 پس از بیرون رفتن توپ با ضربه سید جلال حسینی، بهنام برزای روی زمین افتاد اما پنالتی اعلام نشدن این صحنه سبب شد بازیکنان گل‌گهر بار دیگر به تصمیم ترابیان اعتراض کنند.

* قلعه‌نویی در دقیقه 30 در اقدامی عجیب مرتضی تبریزی و شایان مصلح را از زمین بیرون کشید و به جای آنها قاسمی نژاد و زکی‌پور را به زمین فرستاد.

photo_2022-02-23_11-14-35 پوستر پرسپولیس برای بازی

حواشی استقلال- فجرسپاسی

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، دانیال کردستانی، یوسف وکیا، اتابک زارعی، فرزان دانا، محمد کاظمی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رودی ژستد

* با توجه به اینکه امروز رسماً اعلام شد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو مدافع استقلال باید به خدمت سربازی بروند و دیگر نمی‌توانند در ترکیب آبی‌پوشان بازی کنند، ناراحتی در چهره این دو بازیکن و مربیان و بازیکنان دیده می‌شد.

* یزدانی و مرادمند همراه با سایر بازیکنان به ورزشگاه آمده‌اند تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشند.

* پیش از ورود بازیکنان تیم استقلال، فرهاد مجیدی به سیاوش یزدانی گفت که برای بازیکنان صحبت کند. یزدانی هم خطاب به آبی‌ها گفت: خیلی تحت فشار هستیم و از همه جا به آنها کمک می‌کنند. حرف‌مان را در زمین می‌زنیم و دوست دارم این سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم مانند همیشه موفق باشید.

* عارف غلامی، مدافع استقلال که فصل گذشته در دربی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی رباط صلیبی پاره کرد، پس از مدت‌ها دوری از میادین، در این بازی به لیست آبی‌پوشان بازگشته و روی نیمکت حضور خواهد داشت.

* زمانی که بازیکنان برای گرم گردن وارد زمین شدند، چند بازیکن باتجربه استقلال از دیگر بازیکنان خواستند پُرانرژی آماده بازی شوند.

photo_2022-02-23_10-38-16 پوستر استقلال برای بازی

 

حواشی بازی پیکان - تراکتور

*بازیکنان تیم تراکتور جهت ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای نظامی تبریز، با بازوبند مشکی مقابل پیکان به میدان می‌روند. طبق هماهنگی‌ انجام شده در راستای پاسداشت یاد و خاطره و ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای نظامی در تبریز، علاوه بر انجام یک دقیقه سکوت قبل از شروع بازی امروز مقابل پیکان ، اعضای تیم تراکتور با بازوبند مشکی وارد زمین بازی خواهند شد.

حواشی بازی صنعت نفت - نساجی

*دیدار تیم‌های نفت آبادان و نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی از ساعت 15 در آبادان آغاز شد که در جریان مسابقه علیرضا منصوریان به سمت ساکت الهامی رفت و با وی به صحبت پرداخت. ظاهرا از سوی نیمکت نفت جمله ای به منصوریان گفته شده بود و وی در این خصوص با الهامی آن را در میان گذاشت.

*لباس علیرضا حقیقی، دروازه بان نساجی شباهات زیادی به داوران مسابقه دارد.

*ساکت الهامی که روز گذشته به دلیل اسپاسم عضلات کمر در نشست خبری شرکت نکرده بود، امروز نیز از این ناحیه مشکل دارد و در کنار زمین مشخص است.

حواشی بازی سپاهان - ذوب آهن

*از نکات جالب ترکیب سپاهان در بازی امروز نیمکت‌نشین شدن سجاد شهباززاده و سروس رفیعی و حضور ثابت رضا میرزایی است.

*مهدی جهانی بازیکن نیم‌فصل نخست ذوب‌آهن که به سپاهان پیوست، در حین گرم کردن بازیکنان، با بازیکنان ذوب‌‌آهن خوش و بش کرد.

*پیش از شروع بازی، مراسمی در گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسن غازی با حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام شد.

*بازیکنان هر دو تیم با اهدای شاخه گل به مقام شهید حسن غازی کاپیتان اسبق تیم سپاهان، ادای احترام کردند.

*محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان پیش از شروع بازی با نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن خوش و بش کردند.

*جلال علی‌محمدی و فرشاد احمدزاده از سپاهان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند.

*بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن در آستانه شروع این دیدار حساس حلقه اتحاد تشکیل دادند و با شعار یاالله بازی را آغاز کردند.

*مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن به دلیل چهار کارته بودن در این دیدار محروم است و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

*امیرحسین صدقی از ذوب‌آهن در دقیقه ۵ مصدوم شد و مسعود ابراهیم‌زاده بجای وی وارد زمین شد.

*یاسین سلمانی بازیکن سپاهان که در این دیدار در لیست بازی قرار ندارد در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارد.

*رشید مظاهری پس از پایان نیمه اول بازی با یکی از توپ‌جمع کن‌ها عکس سلفی گرفت.

*کریستوفر کنت دروازه‌بان دوم سپاهان در بین دو نیمه با میلاد جهانی در زمین نقش‌جهان با توپ کار کردند.

* در اوایل نیمه دوم، داور به حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن که با تعلل زیاد قصد شروع مجدد بازی را داشت، تذکر داد.

*در دقیقه75، توپ در محوطه جریمه ذوب آهن به بدن صادقی خورد و در این صحنه بازیکنان سپاهان به ویژه امیدنورافکن با فریادهای خودشان به داور اعلام کردند که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده است.

*پروژکتورهای ورزشگاه نقش‌جهان از اواسط نیمه دوم روشن شدند.

*فرشاد احمدزاده پس از تعویض در کنار نمیکت سپاهان به صورت ایستاده و با استرس بالایی بازی را نظاره کرد.

حواشی پدیده - هوادار

* میری بازیکن تیم فوتبال هوادار و کرملاچعب بازیکن تیم پدیده در پایان بازی دچار درگیری لفظی شدید شدند که درگیری آنها با وساطت سایر بازیکنان و مربیان خاتمه پیدا کرد.

* سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال پدیده اواخر نیمه دوم پس از اعتراض‌های شدید به تصمیمات داور از کنار زمین اخراج شد.

* در پایان بازی سید صالحی وارد زمین شد و به سمت داور رفت و نسبت به برخی از تصمیمات وی اعتراض کرد. سیدصالحی در بازی‌های گذشته هم چند بار این کار را تکرار کرده بود.

حواشی بازی فولاد- نفت مسجد سلیمان

 پیش از شروع این مسابقات برخی از عوامل نفت مسجدسلیمان از جمله سرپرست، مربی، مدیر رسانه، دکتر و ماساژورهای پشت در ورودی ورزشگاه معطل شدند و ماموران یگان ویژه به آنها اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دادند.

* علیرضا دریس داور جوان فوتبال بندرامام خمینی(ره) شب گذشته هنگام رانندگی خودرو مقاومت بسیج در خیابان هفده شهریور شهرک مقداد بندرامام خمینی(ره) توسط راکب یک موتورسیکلت مورد هدف گلوله جنگی قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان راه‌زینب به شهادت رسید. امروز پیش از شروع مسابقات باشگاه فولاد با پخش تصاویر دریس، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

نظر شما