شناسهٔ خبر: 52724150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترویج روحیه شهادت طلبی از عوامل پایداری انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: از عوامل پایداری انقلاب ترویج روحیه شهادت است و زمانی انقلاب ضربه می‌بیند که روحیه شهادت خواهی، شهادت دوستی و شهادت طلبی فراموش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سلمانشهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در برنامه شب خاطره و یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا شمال کشور (مازندران، گلستان، گیلان) در سلمانشهر، اظهار کرد: تمام خوبی‌‌ها و خیر دنیا و آخرت در شهادت نهفته است و شری در آن نیست و شهادت آنقدر مهم است که معصومین عاشق شهادت بودند.

وی با بیان اینکه  شهیدان به موهبت شهادت رسیدند و دعای ماه رجب برای آنها مستجاب شده است، افزود: شهدا در خدمت دین و اسلام بودند و به دنبال پول، پست و لذت‌ها و شهوت‌ها و همسر و فرزندان خود نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: کسانی را در انقلاب حفظ می‌شوند که حاضر نیستند به خاطر نعمت‌ها از خدمت صرف نظر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: در دولت‌های گذشته بعضی از آنها موجبات رنجش خانواده شهدا، نظام، ارواح شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری و انسان‌های دلسوز را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: سردار سلیمانی می‌توانستند خدمت و بیابان‌گردی در سوریه را ترک کنند اما سردار سلیمانی حاضر نبودند به خاطر نعمت، خدمت را رها کنند و این روحیه‌ها است که انقلاب را حفظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یاران نامی به دنبال نعمت‌ها و دنبال فرصت‌طلبی هستند و دزدی، فساد، اختلاس و سواستفاده می‌کنند و چهره انقلاب را مخدوش می‌کنند و یاران جانی شهیدانی هستند که با قدرت شناخت و اراده قوی در خدمت انقلاب، دفاع مقدس و دفاع حرم ماندند و به نعمت‌ها توجه نکردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شهدا پست خدمت را رها نکردند و شهدا یار جانی بودند و یار نامی و زبانی نبودند، اضافه کرد: خداوند موهبت شهادت را به آنها ارزانی کرده است که آرزوی معصومین و اولیای خدا بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه همه باید عشق شهادت و خواستار شهادت باشیم، تصریح کرد: یکی از عوامل پایداری انقلاب ترویج روحیه شهادت است و زمانی انقلاب ضربه می‌بیند که روحی شهادت خواهی، شهادت دوستی و شهادت طلبی فراموش شود.

وی در ادامه یاداور شد: بهترین خدمت، کادو و خوشحالی برای شهدا این است که روحیه شهادت طلبی و انتظار شهادت را در خودمان تقویت کنیم و یکی از دعایی که مومن در حق خود بکند، شهادت است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

نظر شما