شناسهٔ خبر: 52714403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایثار شیمیدر قم آماده قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم از آغاز آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان قم - یحیی ابطحی گفت: امسال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدار‌های رفت و برگشت به انجام رسید و سپس تیم‌ها به مرحله پلی‌آف رفتند تا چهره چهار صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم گفت: تیم ایثار شیمیدر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های شهروند آمل، هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد هم‌گروه بود که در مجموع با ۴ پیروزی، ۲ باخت و ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرد و در دیدار‌های رفت و برگشت این مرحله نیز از اسد امید اراک گذشت.

ابطحی گفت: دیدار‌های مرحله نهایی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از پنجم اسفند در قم برگزار می‌شود و تیم ما بعد از دو مقام قهرمانی در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ برای به دست آوردن یک موفقیت دیگر با انگیزه بالا برابر حریفان قرار می‌گیرد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم  گفت :خوشبختانه تیم ما از هر نظر برای دیدار‌های این مرحله آماده است و بازیکنان با انگیزه کسب یک عنوان دیگر هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ زیر نظر عباس خاکی سرمربی تیم و دیگر اعضای کادر فنی در سالن شهدای بهزیستی تمرین می‌کنند تا با قدرت به مصاف حریفان بروند.

ابطحی گفت: از سال ۱۳۹۰ در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران حضور داریم و ۲ مقام قهرمانی و ۲ مقام نایب‌قهرمانی در کارنامه ایثار به ثبت رسیده و امیدوارم با حمایت‌های هنریک درغوکاسیان مدیرعامل شیمیدر و همچنین با روحیه و انگیزه بالای بازیکنان و همدلی تک تک اعضای تیم بتوانیم یک دستاورد دیگر کسب کنیم.

انتهای پیام /ح

نظر شما