شناسهٔ خبر: 52710010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی: باعث و بانی اعتراضات معلمان دولت روحانی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مدعی شد: دولت قبل بر سر راه دولت سیزدهم مین‌هایی کاشته که سبب افزایش مطالبات صنفی و قومیتی شده است که یکی از شواهد آن اعتراضات معلمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یکدست شدن و همگرایی جریان حاکم بر نظام اداری و حاکمیت باعث خواهد شد نتایج قوی تری در زمینه های مختلفی وصول شود.

وی افزود: دولت قبل بر سر راه دولت سیزدهم مین‌هایی کاشته که سبب افزایش مطالبات صنفی و قومیتی شده است که یکی از شواهد آن اعتراضات معلمان است.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در حال حاضر جریان حاکم بر نظام اداری معتقد است نظام اسلامی باید تقویت شود و‌ همگرایی در دستگاه اداری و حاکمیت، زمینه ساز نتایج قوی تری خواهد بود. البته وجود همگرایی به معنای نبود اختلاف نظر نیست. اختلاف نظر خوب است ولی معطل نگه داشتن مردم، نه.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره مذاکرات اظهار داشت: هم اکنون مذاکرات بدون شرطی‌سازی اقتصاد و بدون اینکه مذاکرات به معیشت مردم گره زده شود، در حال پیش‌روی است که این مسئله سیاست تیم مذاکرات و دولت است./ فارس

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما