شناسهٔ خبر: 52708751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در تبریز

مراسم تشییع پیکر دو خلبان پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز و یک شهروند تبریزی که دیروز در سقوط جت آموزشی نظامی به شهادت رسیدند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان تبریزمراسم تشییع پیکر شهید صادق فلاحی استاد خلبان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه‌زاد از خلبانان جوان و یک شهروند تبریزی که صبح دیروز در سانحه سقوط جنگنده اف ۵ تبریز به شهادت رسیدند با حضور مردم  برگزار شد.

مراسم تشییع این شهدا از ساعت ۱۰ صبح امروز از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار شد.

 دیروز هواپیمای اف ۵ پایگاه شهید فکوری هنگام بازگشت از ماموریت آموزشی به علت اشکال فنی دچار سانحه شد و خلبانان این هواپیما که با اقدام شجاعانه و با نثار جان خود مانع از سانحه بزرگتر شدند و به شهادت رسیدند.

خلبانان این هواپیمای آموزشی با وجود اینکه می‌توانستند از صندلی پران استفاده کرده و جان خود را نجات دهند، با از خودگذشتگی و رشادت، هواپیما را به منطقه کم جمعیت هدایت کرده و مانع از سقوط هواپیما در منطقه‌ای پرجمعیت و پرتراکم شدند.

سرهنگ دوم صادق فلاحی از بهترین استاد خلبانان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه‌زاد از خلبانان جوان این پایگاه در این سانحه به شهادت رسیدند همچنین یکی از هموطنان عزیزمان نیز جان خود را از دست داد.

تشییع شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در تبریز

تشییع شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در تبریز

<div id="video-display-embed-code_15673954"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8068159/15673954?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/ک

نظر شما