شناسهٔ خبر: 52697031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرپرستی‌ سازمان لیگ در اختیار بهاروند است؛ سراجی احتمالا گرفتار بوده و نیامد

اصولی: خبر موثقی درباره استعفای خورشیدی نشنیده‌ایم/ با مهدوی‌کیا حرفی نزدیم، او قراردادی ندارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خبر موثقی درباره استعفای خورشیدی نشنیده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس و احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس برای دیدار با میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به فدراسیون رفتند.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان این دیدار اظهار داشت: در روزهایی که اوج کار نمایندگان مجلس هست و لایحه بودجه کشور در صحن بررسی می‌شود، میزبان نمایندگان مجلس بودیم تا از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم و با حمایت‌های مجلس، دولت و سایر نهادها در حوزه‌های مختلف در جهت توسعه و تعالی اهداف فوتبال ملی به گام اجرایی برسیم.

اصولی درباره وضعیت مالی فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می شود تنها 3 میلیون در حساب فدراسیون بوده، گفت: روز شنبه ۳۰ بهمن که کارمان را شروع کردیم، وضعیت حساب‌های بانکی فدراسیون را چک کردیم. علی‌رغم شعارهایی که می‌دادند فدراسیون ثروتمند شده، عدد بسیار کمی در حساب بود؛ کمی بیش از ۳ میلیون تومان. پولی که برای حقوق پرسنل و امور روزمره فدراسیون داشتیم، خیلی ناچیز بوده. مجموعه هیات رئیسه هر کدام به سهم خود از ارتباطات استفاده کردند و پای کار آمدند. امیدوارم منابع خوبی را جلب و جذب کنیم برای منابع مالی. در حوزه حامی مالی اقداماتی انجام شده تا منابع برای هزینه‌ها تامین شود. درباره مباحث مالی تیمی را مستقر کرده‌ایم که حسابرسی رسمی داشته باشند و صورت‌جلسه کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اخراج فله ای تعدادی از کارکنان فدراسیون بیان کرد: یکی از برنامه‌های دوستان قبلی بحث چابک سازی بود، چیزی که در لیست پرسنل ما دیدیم عددی بسیار بالا بیش از ۷۰ درصد رشد پرسنل داشتیم که حکایت از حضور افرادی با شرایط خاص داشته. بخشی استعفا کردند اما انجام ماموریت‌ها برای ما اهمیت دارد. باید فضای ثابت به دور از تنش داشته باشیم. همه دوستانی که سال‌ها در فدراسیون بودند، به عنوان سرمایه انسانی هستند و باید حمایت و ظرفیت مناسب برای خدمت آن‌ها داشته باشیم. شایستگی و توانایی برای ما در کار اهمیت دارد تا اهداف را پیش ببریم.

اصولی در پاسخ بخ پرسشی درباره کناره گیری مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: اخبار جسته و گریخته ای درباره استعفای مجتبی خورشیدی شنیده‌ایم اما خبر موثقی نرسیده. گفت‌وگویی با اعضای هیات رئیسه خواهیم داشت تا در چند بحث تبادل نظر بکنیم.

وی افزود: حمایت از تیم ملی، کادرفنی فعلی و دوری از حاشیه را در دستورکار داریم. ملی‌پوشان همت بلندی داشته‌اند و حمایت داریم.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان درباره وضعیت کادر فنی تیم امید گفت: درباره تیم فوتبال امید هم بحث خواهد شد و خروجی‌اش را اطلاع می‌دهیم. در این چند روز با مهدوی‌کیا حرفی نزدیم. قراردادی هم ندارند و یک دور پیش‌نویس یورویی داشته‌ایم که امضا نشده.

اصولی در پایان درباره وضعیت سازمان لیگ فوتبال و غیبت سراجی در جلسات هیات رئیسه تاکید کرد: فعلا درباره سازمان لیگ صحبتی نشده و سرپرستی‌اش در اختیار بهاروند است. مهرداد سراجی  هم امروز به جلسه دعوت شد اما احتمالا گرفتار بودند و نیامدند.

انتهای پیام/

نظر شما