شناسهٔ خبر: 52672077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدار پلیس راه شرق استان تهران مردم فعلا از سفر خودداری کنند

خبرگزاری صداوسیما

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به تغییرات جوی و بارش برف و باران ، شهروندان از سفرهای غیر ضرور در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: با اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از شب شنبه ۳۰بهمن ماه درارتفاعات بارش باران، برف،کولاک وتگرگ تاروز دوشنبه ۲اسفند ماه در محورهای منتهی به استان های شمالی کشور را در برمی گیرد و تمامی سطح جادها لغزنده است. 

وی گفت: باتوجه به بارش برف و کولاک درمحورهای کوهستانی احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد وجود داشته و محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی با کاهش دید افقی برای  رانندگی است وتردد دراین محورها با حادثه وخطر روبرو است.

  رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود:خطر لغزندگی و یخ زدگی درتمامی محورهای شرق استان تهران وجود دارد ورانندکان از تردد دراین محورها خودداری کرده و سفر های خودرا به روزهای آتی موکول کنند.

وی گفت: در صورت تردد در محورهای شمالی استان تهران به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ الزامی است و رانندگان قبل از شروع حرکت حتما نسبت به تجهیز خودروی خود به امکانات و وسائل مورد نیاز زمستانی اقدام کنند.

نظر شما