شناسهٔ خبر: 52669781 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر فرمانده کل انتظامی‌ از دو سرباز وظیفه‌شناس

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدام شایسته دو سرباز وظیفه شناس قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر اقدام دو سرباز وظیفه شناس در بازگرداندن مقدار قابل توجهی طلا به ارزش بیش از 200 میلیون تومان و همچنین واکنش سریع در راستای جلوگیری از حرکت خودروی ایستا، بدون راننده و دارای سرنشین کودک در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است، به گونه ای که این عمل شایسته سربازان وظیفه مورد تقدیر بسیاری از مردم و اصحاب رسانه قرار گرفته است.

در پی اقدام این دو جوان سرباز وظیفه‌شناس، سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از سربازان وظیفه مهران سربازی و مهدی اسدی قدردانی کرد.

در متن پیام قدردانی سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خطاب به دو سرباز وظیفه شناس آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان عزیزم؛

سرباز وظیفه مهران سربازی و سرباز وظیفه مهدی اسدی

نام و مقام مقدس سرباز در نظام دینی و ملی ما دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی است و اقدام خالصانه و بی ریای شما، موجب عزیزترشدنتان در قلب ملت فهیم ایران اسلامی شده است و در پاسداشت حس وظیفه شناسی، انسان دوستی و عمل خیر خواهانه تان، شایسته تقدیر هستید.

بر خود فرض می دانم از شما جوانان برومند و شریف سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قدردانی نمایم و امیدوارم که همواره در مسیر کسب رضایت خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی منصور و سعادتمند باشید».

انتهای پیام/

نظر شما