شناسهٔ خبر: 52656799 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتصاب دبیر کارگروه کودک و خانواده فناوری‌های نرم

رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم در حکمی کمیل خجسته را به عنوان دبیر کارگروه کودک و خانواده سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیل خجسته را به عنوان مشاور ستاد و دبیر کارگروه کودک و خانواده سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم منصوب کرد.
در حکم پرویز کرمی آمده است: «برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهت گیری کلان کشور در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق و همچنین با عنایت به تجارب جناب عالی و پشتکاری که در سنوات گذشه در توسعه زیست بوم نوآوری و شرکت‌های خلاق از خود نشان دادیده به موجب این حکم شما را به سمت "مشاور دبیر ستاد و دبیر کارگروه کودک و خانواده سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم"منصوب می‌کنم.
امید است با بکار گیری ظرفیت‌های ستاد و دستگاه‌های مرتبط در تحقق اهداف سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم بیش از پیش موفق و مؤثر باشید. دوام توفیقات شما را از پروردگار منان هم راستا با سیاست‌ها و راهبرد‌های دولت سیزدهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسألت می‌کنم.»

نظر شما