شناسهٔ خبر: 52656723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار انتظامی استان قزوین، شنبه ۳۰ بهمن

خبرگزاری صداوسیما

با خبر‌هایی از کشف ۱۳تن برنج احتکار شده در آبیک تا دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و کشف ۵ کیلو هروئین را در بسته اخبار انتظامی استان قزوین بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۳ تن و ۲۵۰ کیلو گرم برنج احتکار شده به ارزش ۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شهرستان آبیک خبر داد.

سردار علی ابراهیمی گفت: در راستای برخورد با قاچاق کالا و مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز شهروندان، مأموران انتظامی آبیک با اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای قاچاق در یکی از شرکت‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با همکاری عوامل تعزیرات حکومتی شهرستان پس از انجام هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار، ۱۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله ۸ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ در آزادراه قزوین-زنجان و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ماموران، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، اما با هوشیاری ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۴۱۹ ثوب البسه قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ماموران در اقدامی دیگر در آزادراه قزوین- زنجان یک دستگاه خودرو سواری سمند را متوقف و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۳۶۰ قلم انواع ابزار آلات دستی از قبیل انبردست، فازمتر و... کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و دستگیری ۲ نفر در این خصوص از دیگر توفیقات این عملیات‌ها بود، که با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۱۱۴ گرم تریاک در عوارضی قزوین- تهران خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- تهران به یک دستگاه خودرو سواری پراید، که با ۲ سرنشین در حال حرکت بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، یک کیلو و ۱۱۴ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: متهمان دستگیر شده، قصد انتقال مواد به استان‌های غربی کشور را داشتند، که خوشبختانه با هوشیاری ماموران دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و کشف ۵ کیلو هروئین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و کشف ۵ کیلو گرم هروئین از خودرو وی، در عوارضی قزوین- کرج خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام رصد اطلاعاتی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی هروئین خریداری شده به قزوین را داشت شناسایی کردند.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق خودرو و مسیر تردد فرد مورد نظر، چند اکیپ از ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر، در عوارضی قزوین- کرج مستقر و به محض مشاهده متهم، در عملیاتی ضربتی خودرو وی را متوقف و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو ۵ کیلو گرم هروئین، که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه کشف ۳ قبضه سلاح سرد و توقیف یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش شناخته شده و سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر می‌باشد، که به همراه مواد کشف شده و خودرو برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما