شناسهٔ خبر: 52655138 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس کمیته امداد خمینی (ره) ایوان:

۴۰۳ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته ایوان پرداخت شد

رییس کمیته امداد خمینی (ره) ایوان گفت: ۴۰۳ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار ۱۸۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته ایوان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته آقای ایراندوست ، از مجموع وام‌های پرداختی محل تبصره ۱۶ بانک‌های عامل ۳۷۸ فقره با اعتبار ۱۷۸ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال و از محل صندوق امداد ولایت، ۲۵ فقره با اعتبار پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

 برگزاری کلاس‌های آموزشی در سه پایه مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی برای ۳۳۷ نفر با اعتبار ۴۰۴ میلیارد ریال، کمک به پایدارسازی طرح‌ها و تهیه علوفه و کنستانتره با وجود خشکسالی در سال جاری و جلوگیری از تعطیلی طرح‌ها به تعداد ۷۰ مورد با اعتبار یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این نهاد است.

 همچنین ۷۰ مورد کاریابی برای اعضای خانواده‌ها با پرداخت وام به کارفرمایان و پرداخت بیمه کارگران، پرداخت کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج به تعداد ۱۵۳ نفر، کمک به تغذیه ۳۹ مادران باردار و ۳۵ کودک دچار سوء تغذیه زیر پنج سال نیز صورت گرفته است.

 احداث پنج مسکن روستایی و استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن و یک مورد احداث مسکن شهری، پرداخت ۱۵۲ فقره وام کارگشایی به ۱۵۲ خانوارا ز مددجویان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد این شهرستان است.

 

نظر شما