شناسهٔ خبر: 52636519 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که در شبانه روز گذشته هیچ بیمار کرونایی در استان فوت نشده،گفت:در این مدت ۱۸۵ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - دکتر فریدون عبدالملکی گفت: در حال حاضر ۳۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:از این تعداد ۱۷۷ نفر در شهرستان سنندج، ۲۳ نفر در سقز، ۱۵ نفر در قروه، ۱۲ بیمار در شهرستان بیجار، ۱۸ نفر در شهرستان کامیاران، ۲۳ بیمار در شهرستان بانه، ۴ نفر در شهرستان سروآباد، ۳۲ بیمار در مریوان و دو نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان هستند.

به گفته او: اکنون ۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر عبدالملکی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدای شیوع این بیماری را ۱۹۶۱ نفر عنوان کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان:سنندج با ۸۵۱ نفر و سروآباد با ۵ نفر بیشترین و کمترین شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در کردستان دارند.

او ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران، گفت: در اسرع وقت تزریق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/م

نظر شما