شناسهٔ خبر: 52622400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح مرکز غربالگری سرطان در شهرستان نجف آباد

موج نیوز

مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف آباد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح مرکز غربالگری سرطان نجف آباد گفت: واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال در ایران به ۹۰ درصد رسیده، اما این میزان در افراد ۵ تا ۱۲ سال بسیار پایین بوده است.

بهرام عین اللهی با بیان اینکه ۲۰ درصد کودکان به اُمیکرون مبتلا می‌شوند، افزود: تا دو هفته آینده به اوج پیک ششم در ایران میرسیم و برای تعیین تکلیف تعطیلات نوروز ستاد کرونا تصمیم گیری می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد در این مراسم گفت: مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف آباد به همت خیّران نیکوکار ابراهیم رحیمی و عباسعلی ملک زاده در سه طبقه ساخته شده است.

علیرضا غیوربیان کرد: این مرکز با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع، با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

علیرضا غیور علیرضا غیور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: این مرکز به همت خیّران نیکوکار ابراهیم رحیمی و عباسعلی ملک زاده با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع، با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه ساخته شده است.

وی طبقه اول این مرکز را مرجع آزمایش سل در غرب استان اصفهان معرفی کرد و افزود: طبقه دوم نیز مرکز غربالگری سرطان در غرب است که با کمک خیران و وزارت بهداشت و درمان آماده بهره‌برداری شده است.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت در سفر به نجف آباد با خانواده شهید محسن حججی هم دیدار کرد.

 

نظر شما