شناسهٔ خبر: 52609934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله سعیدی عروج شهادت‌گونه سردار مهدوی نژاد را تسلیت گفت

تولیت آستان حضرت معصومه (س) با صدور پیامی با تسلیت عروج شهادت‌گونه سردار مهدوی نژاد، آورده‌است: چنین حسن عاقبتی رشک برانگیز است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان قم - آیت الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی با تسلیت عروج شهادت‌گونه سردار مهدوی نژاد، آورده‌است: چنین حسن عاقبتی رشک برانگیز است که وی پس از عمری سر نمودن با عوارض شیمیایی و استحقاق مدال ارزشمند جانبازی، عاقبت در زمره شهدا به سوی حق تعالی پرواز نمود.

در این پیام  آمده‌است: عروج ملکوتی سردار مهدوی نژاد موجب تأثر و تألم گردید و البته چنین حسن عاقبتی رشک برانگیز است که پس از عمری سر نمودن با عوارض شیمیایی و استحقاق مدال ارزشمند جانبازی، عاقبت در زمره شهدا به سوی حق تعالی پرواز نمود.

پیام حاکی است: همرزم شهید زین‌الدین در دوران دفاع مقدس، در روزگار پس از جنگ با وجود جانبازی، همواره در مسیر خدمت‌رسانی در بخش‌های کلیدی نظام از جمله جانشینی معاونت بازرسی سپاه کل کشور، فرماندهی سپاه استان قم و لشکر ۱۷ حضرت علی بن ابی طالب و… بوده تا سرانجام به یاران شهید خویش پیوست.

پیام ادامه یافته‌است: اینجانب عروج ملکوتی روح آن عزیز را به خانواده صبور و بازماندگان آن سردار ولایتمدار تسلیت عرض نموده و از جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت، علو درجات را برای ایشان و صبر و اجر کثیر برای بازماندگان ایشان از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/ح

نظر شما