شناسهٔ خبر: 52559369 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صدور کیفرخواست قاتل شهید"علی اکبر رنجبر"

فرمانده انتظامی استان فارس از صدور کیفرخواست پرونده قتل شهید سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" توسط دستگاه قضائی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: شامگاه 13 بهمن ماه سال جاری، سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" به دست یکی از اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شبانه روزی، در نهایت قاتل پس از 48 ساعت توسط مأموران انتظامی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیراز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این راستا، صبح امروز رئیس کل دادگستری استان از صدور کیفرخواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز خبر داد، گفت: این پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال و پس از تعیین وقت رسیدگی، دادگاه آن در سریع ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد.

سردار حبیبی در پایان از اقدامات و تلاش های شبانه روزی مسئولان دستگاه قضائی به دلیل حمایت از مأموران پلیس و همچنین پیگیری ویژه پرونده شهادت شهید "علی اکبر رنجبر" تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نظر شما