شناسهٔ خبر: 52545487 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ردیابی کارت سوخت قاتل ۲ راننده را گرفتار کرد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

 

مرد جنایتکار پس از قتل راننده سمند و خودروی نیسان در شهرستان جاسک در حال قاچاق سوخت بود که با ردیابی کارت سوخت یکی از خودرو‌ها گرفتار پلیس شد.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: چند روز قبل مأموران پلیس شهرستان جاسک از کشف جسد مردی حوالی روستای بونجی با خبر شده و در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به راننده خودروی نیسان وانت است که خانواده‌اش گم شدن او را به پلیس خبر داده‌اند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی خانواده راننده سمند با حضور در اداره پلیس گم شدن او را به پلیس خبر دادند. بررسی‌های پلیس نشان داد که خودروی سمند آخرین بار هنگام عبور از کنار روستای بونجی دیده شده اشت.
در حالی که بررسی‌ها جریان داشت مأموران پلیس آگاهی متوجه شدند خودروی نیسان در یکی از پمپ بنزین‌های اطراف سوخت‌گیری کرده است. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران با حضور در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند چهره متهم را به دست آوردند. در جریان تحقیقات بیشتر مشخص شد که متهم اهل شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران متوجه شدند متهم در سرقت خودروی سمند هم نقش داشته است. او بعد از فروش خودروی سمند در حال قاچاق سوخت با خودروی نیسان بود که محل تردد او را شناسایی و روز گذشته او بازداشت و در بازرسی از متهم کارت سوخت خودروی نیسان و سمند هم کشف شد.
متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب دو قتل اعتراف کرد و گفت: ابتدا خودروی سمند را به صورت دربست کرایه کردم. در محلی خلوت اسلحه کشیدم و راننده را به قتل رساندم و جسدش را در بیابان ر‌ها کردم و خودرواش را سرقت کردم. بعد خودروی او را فروختم. بعد از آن خودروی نیسان وانت را به صورت دربست کرایه کردم و راننده را به همان شیوه به قتل رساندم و جسد او را هم در بیابان ر‌ها کردم و در حال قاچاق سوخت بودم که مأموران به سراغم آمدند و بازداشت شدم. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای کشف دومین جسد جریان دارد گفت: تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی جریان دارد.

نظر شما