شناسهٔ خبر: 52527957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان چله سینمای فجر کرمانشاه با ۳ هزار و ۸۴۰ تماشاگر/ یک میلیارد ریال فروش داشتیم

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن اعلام پایان اکران همزمانی فیلم‌های چهلمین دوره از فیلم فجر در استان، گفت: 3 هزار و ۸۴۰ نفر در کرمانشاه به تماشای ۱6 فیلم این دوره از جشنواره نشستند.

صاحب‌خبر -

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ فعالیت کرد.

وی افزود: در این دوره ۱۶ فیلم خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بیرو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف‌ زار، دسته دختران و ضد در سه سینمای آزادی، بیستون(هتل پارسیان) و فرهنگ به نمایش درآمد.

کنجوری با اشاره به استقبال چشمگیر کرمانشاهیان از  این جشنواره، افزود: در این دوره علی‌رغم بیماری منحوس کرونا شهروندان هنردوست کرمانشاهی استقبال قابل توجهی نسبت به دوره‌های قبل از این جشنواره داشتند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: در این دوره در سه سینمای میزبان جشنواره در مجموع ۳ هزار و ۸۴۰ نفر از ۱۶ فیلم اکران شده جشنواره دیدن کردند. 

کنجوری با بیان اینکه در این دوره با۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی میزبان همشهریان عزیز بودیم، افزود: رقم ریالی فروش کل این جشنواره قریب به یک میلیارد ریال و در حدود ۹۶۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از فیلم‌ها در کرمانشاه به ترتیب به فیلم‌های علف زار؛ مرد بازنده؛  ملاقات خصوصی؛ خائن کشی و شادروان تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه فیلم‌های شهرک؛ ضد؛ بیرو؛ درب و ماهان کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

کنجوری از همکاری بسیار خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: به زودی آیین اختتامیه و‌ تجلیل از عوامل این جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

نظر شما